Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:00:23 GMT

دبیر ستاد ویژه پیشگیری از کرونا منصوب شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۸۴۴۳

دبیر ستاد ویژه پیشگیری از کرونا منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم سعید نمکی خطاب به ایرج حریرچی آمده است: پیرو دستور رئیس جمهور مبنی بر تشکیل «ستاد ویژه مدیریت پیشگیری از آلودگی با ویروس کرونا»، بدین وسیله جنابعالی به عنوان دبیر ستاد مذکور منصوب می‌شوید.

امید است با عنایت پروردگار و با جدیت و پیگیری مستمر در انجام امور محوله مؤید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وزیر بهداشت در حکم جداگانه ای محمد توکلی را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در مدیریت امور اجرایی بیماری کرونا ویروس در شهر مقدس قم منصوب کرد.

کد خبر 4860933

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید نمکی وزارت بهداشت ایرج حریرچی ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت بهداشت سلامت مردان سازمان غذا و دارو داروسازی کیانوش جهانپور دیابت تجهیزات پزشکی سعید نمکی کنگره سوختگی ماسک طبی سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درمان ناباروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت هنر برای ارائه مضامین پیشگیری از اعتیاد

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ محمد جمالو معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد در نشست «جشنواره شعر نفس پاک» ضمن درود به روح پاک چهار هزار شهید مبارزه با موادمخدر که جان ارزشمند خود را در راه نجات انسان‌ها تقدیم کردند، گفت: در عرصه جهانی مبارزه با موادمخدر پرچم دار هستیم و با جانفشانی این شهدای عزیز بیشترین کشفیات مواد را در دنیا داریم.

وی افزود: ما با یک آلودگی جسمی، روانی و اجتماعی که هم پیش رونده و هم عود کننده است، روبرو هستیم که رهایی از آن بسیار دشوار است، لذا باید تلاش کنیم کسی وارد این بلیه خانمان سوز نشود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد ادامه داد: برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های ارزشمند اینچنینی در همین راستا است تا بتوانیم از ظرفیت هنر در پیشگیری از اعتیاد استفاده کنیم.

جمالو بیان کرد: در دنیای امروز که پر از محتوا است و ذهن انسان‌ها در حال فراگیری است، حتماً ظرفیت هنر می‌تواند در بهترین شرایط، فراگیری را برای آنان ایجاد کند.

وی تاکید داشت: همچنین رساندن یک پیام کافی نیست بلکه ایجاد باورمندی در بین فرزندانمان خیلی مهم است به ویژه در آموزه‌های پیشگیری از اعتیاد باید این امر ایجاد شود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر ادامه داد: هر زمان از زبان هنر استفاده کردیم، بیشترین موفقیت را کسب کردیم. لذا باید مهمترین آموزه‌ها را با زبان آهنگین و شاعرانه در بین اذهان همه ایرانیان ایجاد کنیم.

جمالو تاکید کرد: اگر می‌خواهیم مضامین بسیار ارزشمند «پیشگیری از اعتیاد» را به جوانان و نوجوانان ارائه کنیم، حتماً باید از ظرفیت هنر به ویژه «ظرفیت ارزشمند شعر فارسی» استفاده کنیم که این جشنواره گام محکمی در این راستا خواهد بود.

وی افزود: هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره یک ریل گذاری اثرگذار است تا افراد با آموزه‌های پیشگیری از اعتیاد آشنا شوند.

معاون دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پایان اظهار داشت: بهره مندی از ظرفیت هنر برای آموزش مهارت‌های ده گانه زندگی از جمله تصمیم گیری، حل مسئله، ارتباط مؤثر، خودآگاهی، مدیریت خشم، تفکر خلاق، تفکر انتقادی، همدلی و مدیریت استرس، بسیار مؤثر است و اگر کسی این مهارت‌ها را فرابگیرد، کمتر به سمت اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی می‌رود.

کد خبر 6084775 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • استفاده از ظرفیت هنر برای ارائه مضامین پیشگیری از اعتیاد
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری گشت ارشاد
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق