Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: تصمیم‌گیری در مورد واگذاری کتابخانه مرکزی زنجان به شهرداری به هفته آینده موکول شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: کارگروه کتابخانه مرکزی در زنجان برای تعیین تکلیف واگذاری ساخت کتابخانه مرکزی زنجان برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از واگذاری ساخت کتابخانه مرکزی زنجان به شهرداری زنجان در صورت توافق خبرداد و گفت: شرایط مورد نظر باید مورد توجه در ساخت این کتابخانه باشد.

این مسئول با بیان اینکه می‌توان از حجم زیربنای این کتابخانه به شرطی که آسیبی به قسمت‌های مختلف کتابخانه وارد نشود، کم کرد، افزود: پیشنهاد امور کتابخانه‌ها به شهردرای ارائه می‌شود.

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه تا کنون 3.5 میلیارد تومان برای احداث این کتابخانه هزینه شده است، ادامه داد: این کتابخانه دارای پیشرف فیزیکی 23 درصدی است.

نیک بخش بیان داشت: این کتابخانه نیاز استان را برطرف کرده و می‌تواند علاقه‌مندان بسیاری را جذب کرده و خدمات‌رسانی کند.

وی با بیان اینکه احداث این کتابخانه برای استان ضروری است، ادامه داد: در صورت ورود شهرداری این کتابخانه احداث و در اختیار مردم کتاب دوست قرار می‌گیرد.

این مسئول افزود: هفته آینده کارگروه بین شهرداری و کتابخانه عمومی برگزار و تصمیمات لازم در این زمینه اخذ می‌شود.

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان حجم زیربنای این مجموعه را 18 هزار 500 متر مربع عنوان کرد و گفت: حجم زیربنا می‌تواند به 12 هزار مترمربع کاهش یابد.

نیک بخش با باین اینکه هزینه برآورده شده برای احداث این کتابخانه 50 میلیارد تومان است، افزود: شهرداری می‌تواند با اختصاص بودجه لازم از این کتابخانه بهره‌برداری کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کتابخانه مرکزی زنجان امور کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیو مک منمن: از پیوستن ژابی آلونسو به رئال مادرید متعجب نخواهم شد

گمانه‌زنی‌های بسیاری پیرامون آینده ژابی آلونسو وجود دارد؛ در عین حال، چیزی که قطعی است، ادامه حضور این سرمربی روی نیمکت بایرلورکوزن برای فصل آینده است

طرفداری | چند هفته قبل بود که ژابی آلونسو به تمامی شایعات مطرح شده پیرامون آینده‌اش پایان داد و اعلام کرد که فصل آینده هم در بایرلورکوزن خواهد ماند. این اتفاق در حالی رخ داد که سرمربی جوان اسپانیایی مورد توجه بایرن مونیخ و لیورپول قرار داشت و صحبت‌هایی از علاقه رئال مادرید به این چهره نیز مطرح شده بودند.

تصمیم آلونسو، شایعات حضور این چهره روی نیمکت رئال مادرید برای دوران پسا آنچلوتی را تقویت کرد. بسیاری مدعی شدند هر دو سرمربی با وجود اینکه تا سال ۲۰۲۶ با تیم‌هایشان قرارداد دارند، در پایان فصل آینده راه جدایی را در پیش خواهند گرفت و به باشگاهی دیگر منتقل خواهند شد. از این رو، ژابی آلونسو در نظر دارد در تابستان ۲۰۲۵ و پس از خروج کارلو آنچلوتی، هدایت رئال مادرید را به عهده بگیرد.

استیو مک منمن، بازیکن سابق رئال مادرید که به همراه این تیم قهرمانی در اروپا را نیز تجربه کرده‌است، در گفتگو با AS پیرامون آینده ژابی آلونسو صحبت کرد:

از انتقال آلونسو به رئال مادرید متعجب نخواهم شد

ژابی آلونسو می‌تواند یک سال دیگر در بایرلورکوزن تجربه کسب کند و در صورت خروج آنچلوتی در تابستان ۲۰۲۵، هدایت رئال مادرید را به عهده بگیرد. اگر این اتفاق رخ دهد، من اصلا متعجب نخواهم شد.

تصمیم آلونسو درست بود آلونسو در مادرید مورد احترام است و این شهر را خانه خود می‌داند. با این حال، هیچ‌کس نمی‌داند طی دو سال آینده قرار است چه اتفاقاتی در بایرن مونیخ و سایر تیم‌ها رخ دهد. هرچه که باشد، آلونسو همیشه یکی از گزینه‌های رئال مادرید خواهد بود. آیا سال بعد، پاری سن ژرمن به دنبال مربی جدیدی خواهد بود؟ پپ گواردیولا هم‌چنان روی نیمکت منچسترسیتی خواهد نشست؟ هیچ‌کس نمی‌داند. در نتیجه، تصمیم آلونسو برای ماندن در لورکوزن و پایان دادن به شایعات، تصمیم درستی بود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • آینده مبهم کیه‌زا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در یوونتوس
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان احداث می‌شود
  • احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چند روز آینده/ تداوم بارش‌ در این استان‌ها
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  • خیرآباد با دمای منفی ۴ درجه سردترین ایستگاه زنجان به ثبت رسید
  • تقویت بنیان‌های فرهنگی در شهرستان فرخ‌شهر
  • استیو مک منمن: از پیوستن ژابی آلونسو به رئال مادرید متعجب نخواهم شد
  • هوای زنجان گرم می شود
  • هوای زنجان گرم می شود/زنجان دومین استان سرد کشور طی ۲۴ساعت گذشته