Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در بازدید از مجتمع اوج نهاجا گفت: مطالبه مقام معظم رهبری از نیروی هوایی موجب دلگرمی و باعث به وجود آمدن مسیر جدید در این نیرو شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در بازدید از مجتمع اوج نیروی هوایی ارتش، ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده نهاجا و کارکنان این نیرو اظهار کرد: مجتمع اوج نهاجا با توجه به احساس نیاز به تولید قطعات، نگهداری، ضرورت خودکفایی نیروی هوایی ارتش و استفاده از تجهیزات و نوسازی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور و بازدید مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته از مجتمع اوج نهاجا موجب دلگرمی و روحیه گرفتن کارکنان و باعث به وجود آمدن مسیر جدیدی در نیروی هوایی شد.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اهمیت نیروی انسانی جوان و کارآمد گفت: این مجتمع بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و احساس نیاز تولید قطعات، ایجاد شد و طبق فرمایشات ایشان باید کار را از دانشگاه و دانشجویان شروع کنیم و فرصت مغتنمی است که دانشجویان ضمن توانمند سازی خود در این رشته، در آینده به اساتید همین مجتمع تبدیل شوند.

شیرازی ضمن اشاره به ظرفیت موجود در نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: ما باید از این ظرفیت‌ها استفاده بیشتری کرده و نگاهمان را بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری عمیق‌تر کنیم.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به پشتیبانی نیروی هوایی ارتش از محور مقاومت در جنگ با داعش و الگوگیری کشورهای سوریه و عراق از نیروی بسیج مردمی تصریح کرد: در این کشورها تا زمانی که مردم به کمک ارتش و حکومت خود نیامدند توانی برای مقابله با داعش نبود و این گروه متخاصم افراطی بر اساس راهبرد ارعاب و کشتار در حال پیشروی بود ولی به محض الگوگیری از بسیج مردمی که در ایران اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) در زمان جنگ ایجاد شده بود، توانستند بر گروه‌های تکفیری داعش غلبه کنند.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا با مقایسه نیروی هوایی ارتش سال‌های قبل و پس از انقلاب افزود: نیروی هوایی نیروی محبوب مردم، رهبری و دارای عناصر برجسته و توانمند است که بعد از انقلاب و با تدابیر رهبری معظم انقلاب توانست، «باور ما نمی‌توانیم قطعه‌ای را تولید کنیم» را تغییر دهد و با فرصت دادن به جوانان متخصص، در بسیاری از زمینه‌ها خودکفا شود.

گفتنی است، در این مراسم سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا با همراهی امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش از کارخانجات ثاقب، هواپیمای شکاری، پهپاد و قطعه سازی این مجتمع بازدید به عمل آورد.

کد خبر 411872

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردار شیرازی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا نیروی هوایی ارتش مجتمع اوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش