Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@03:41:39 GMT

تورهای نوروزی مقتدرسیر به شهرهای ترکیه

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۸۵۰۸

تورهای نوروزی مقتدرسیر به شهرهای ترکیه

باز هم قرار است سالی جدید را با تعطیلاتی بزرگ جشن بگیریم. بسیاری از ما برای چنین روزهایی، سفر به کشورهای همسایه را انتخاب می‌کنیم. سفرهایی جذاب و هیجان‌انگیز و البته مقرون به صرفه که بدون شک بهترین‌شان، تورهایی به مقاصد مختلف ترکیه خواهد بود. از شهرهای مختلف این کشور، استانبول و آنتالیا بیشترین طرفداران را دارند و این موقع سال نیز، زمانی عالی برای سفر به این شهرهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس مقتدرسیر یکی از آژانس‌های پرسابقه در زمینه‌ی برگزاری تورهای مختلف از جمله تورهای شهرهای مختلف ترکیه است و بهترین هتل‌ها، خدمات و قیمت را در اختیار مسافران قرار خواهد داد تا به‌خصوص در نوروز 99 سفری لذت‌بخش و زیبا را داشته باشند.


استانبول، سفری رویایی در ایام نوروز

تور استانبول نوروز 99 در ایام عید، یکی از پرطرفدارترین سفرها در بین ایرانیان خواهد بود. در واقع هر ساله، استانبول مملو از مسافران نوروزی ایرانی می‌شود که می‌خواهند تعطیلات خود را در این شهر زیبا بگذرانند. اما چرا تور استانبول تا این حد برای نوروز پیشنهاد می‌شود؟ جواب آن ساده است. این شهر جاذبه‌های بسیار زیادی دارد و در اول بهار آب و هوایی مطبوع نیز به خود می‌گیرد. در وهله بعد، با توجه به این که فصل سفر برای بسیاری از مسافرهای خارجی آغاز نشده، استانبول خلوت‌تر از روزهای تابستان است و لذت بردن از نقاط جذاب آن، آسان‌تر جلوه می‌کند.

همان‌طور که گفتیم آب و هوای استانبول در ایام نوروز، بهاری و فرح‌بخش است. دیگر از سرمای زمستان خبری نیست اما گاهی احتمال دارد کمی باران ببارد. با این حال شما به راحتی می‌توانید در کنار تنگه بسفر به گردش بپردازید و از پارک‌های شهر دیدن کنید. هتل‌های لوکس استانبول که در کرانه‌ی بسفر قرار گرفته‌اند، با حیاط‌های دیدنی و محیط‌های فوق‌العاده، انتخابی عالی برای تور نوروزی استانبول هستند. برای این که بتوانید این هتل‌ها را با بهترین قیمت رزرو کنید، همیشه می‌توانید از تورهای مقتدرسیر و کارشناسان زبده ما بهره ببرید.

برای این که بتوانید از سفر خود به بهترین شکل بهره ببرید، بهتر است برنامه‌ریزی درستی در سفر داشته باشید، زیرا دیدنی‌های استانبول بسیار زیاد است و فعالیت‌های متنوعی وجود دارد که احتمالا بخواهید بیشترشان را تجربه کنید. دیدن برخی نقاط استانبول همچون مسجد ایاصوفیه، بازار بزرگ و برج گالاتا، جزو واجبات سفر شماست. از خیابان استقلال نیز حتما دیدن کنید که شور و هیاهوی شهر را به شکلی کامل، برای‌تان به تصویر می‌کشد. تنگه بسفر و برج دختر و خیلی جاهای دیگر هم در این شهر هستند که نمی‌توان همه را یک به یک اسم برد. می‌بایست با تور استانبول هم‌سفر شوید تا از مکان‌های مختلف این شهر دیدن کنید و آشنا شوید.

البته تور نوروز 99 استانبول بدون خرید کردن در این شهر خیلی کامل نخواهد بود. برای این کار مستقیم به سراغ مراکز خرید بزرگ و دیدنی شهر همچون "مرکز خرید استانبول"، ایستینیه پارک، فروم استانبول و کنیون بروید. حتی اگر بخواهید تفریح کنید نیز این مراکز، جاهایی عالی برای شما و خانواده‌تان خواهند بود، چون عموما دارای پارک‌های بازی برای سنین مختلف هستند و یک مجموعه سینمایی مدرن نیز در خود دارند. البته فراموش نکنید که این مراکز خرید، میزبان چندین و چند رستوران و کافی عالی نیز هستند.


تفریحات تمام نشدنی در تور نوروزی آنتالیا

اگر بخواهیم بهترین شهر در ترکیه برای تعطیلات نوروز را انتخاب کنیم، آنتالیا در صدر لیست ما قرار خواهد گرفت. این شهر دیدنی و جذاب، اگر چه به تفریحات آبی و سواحل دیدنی‌اش شهرت دارد، اما آنتالیا در ایام نوروز، همه‌اش جشن و مراسم‌های مختلف خواهد بود. از برنامه‌هایی که در هتل‌های مختلف و بزرگ برگزار می‌شوند تا جشن‌های ترکی که با توجه به خیل جمعیت ایرانیانی که به تور آنتالیا آمده‌اند، برنامه‌های مهیج خود را برای این ایام برنامه‌ریزی می‌کنند.

با این که نمی‌توانید در آب شنا کنید، اما هوای عالی بهاری آنتالیا باعث می‌شود تا روزهایی عالی در طبیعت این شهر داشته باشید. این طبیعت شامل سواحل دیدنی شهر با آب‌های کریستالی، محیط‌های جنگلی اطراف شهر و همچنین چندین آبشاری می‌شود که در سفر به آنتالیا می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. در این میان، گشت‌های دریایی را فراموش نکنید که جدا از دیدن دریا، در واقع این کروزها محل‌هایی برای گردهم‌آیی در یک محیط عالی هستند و خاطراتی برای‌تان خواهند ساخت که هیچ گاه از یاد نمی‌برید.

در تور نوروزی آنتالیا، انتخاب هتل مسئله مهمی است. با توجه به برنامه‌هایی که هتل‌های مختلف برای شما تدارک دیده‌اند و می‌توانید بعضا به رایگان در آن‌ها شرکت کنید و همچنین امکانات تفریحی و رفاهی که آن‌ها دارند، بهتر است جایی را انتخاب کنید که تعطیلات به بهترین شکل به شما خوش بگذرد. خوشبختانه اگر از تورهای مقتدرسیر را برای سفر خود برگزینید، حق انتخاب از میان چندین هتل مختلف، در رنج‌های قیمتی متفاوت را خواهید داشت که با بهترین هزینه‌ی ممکن در اختیارتان قرار می‌گیرند.

فراموش نکنید که در آنتالیا حتما از مراکز تاریخی نیز دیدن کنید. مراکزی همچون دروازه‌ی هادریان، برج ساعت، اسکله قدیمی یا مناره‌ی ییولی. در این میان دیدن موزه‌ی آنتالیا را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم که از بهترین‌ها در کشور بوده و آثار خیلی مهمی در آن‌ها به نمایش گذاشته شده است.

پس اگر انتخاب شما برای نوروز 99 هنوز مشخص نشده، ما در آژانس مقتدرسیر پیشنهاد می‌کنید تا عید پیش رو را با تور آنتالیا نوروز 99 سپری کنید تا لحظاتی شاد و زیبا را برای خود و همراهان‌تان بسازید.

لینک کوتاه: asriran.com/00302z

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تورهای نوروزی تور آنتالیا نوروز 99 ی آنتالیا تور نوروز دیدن کنید نوروز 99 هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی رتبه نخست سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را کسب کرد

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر، آمار سفرهای نوروز و عید فطر را اعلام کرد. بر این اساس، خراسان رضوی صدرنشین سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام کرد: از 24 اسفند 1402 تا 24 فروردین امسال 63 میلیون و 647 هزار نفر شب اقامت ثبت شده است، که 5 درصد افزایش نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

خروج 950 هزار خودرو در نوروز از تهران

وی گفت: خراسان رضوی، مازندران، هرمزگان، گیلان، اصفهان، فارس، تهران، آذربایجان شرقی، بوشهر و اردبیل به ترتیب بیشترین اقامت را داشته‌اند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • حمایت شهرهای مختلف لرستان از اقدام دفاعی سپاه علیه اسرائیل
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • نشانی مراکز مهم اداری در استانبول
  • خراسان رضوی رتبه نخست سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • جایگاه ویژه «نون خ ۵» در بین سریال نوروزی
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • استقبال بیش از ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی از پارک کوهستانی صفه
  • «نون خ ۵» پربیننده‌ترین سریال نوروزی شد