Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@03:30:08 GMT

برگزاری تمرینات نساجی زیر نظر دین محمدی(تصاویر)

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۸۵۶۳

به گزارش ایلنا، تمرینات بازیکنان تیم نساجی مازندران پیش از بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر برابر تیم ماشین سازی تبریز ظهر امروز برگزار شد.

در این جلسه تمرینی، سیروس دین محمدی، هاروت آبراهامیان، حسن بادامکی و عماد مهاجری حضور داشتند و تمرینات را زیر نظر گرفتند.

استعفای محمدرضا مهاجری از سمت سرمربیگری تیم نساجی مازندران روز گذشته مورد موافقت باشگاه قرار گرفت و قرار است سرمربی جدید این تیم امروز مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر اولین جلسه تمرینی بازیکنان نساجی پس از جدایی مهاجری را مشاهده ‌می‌کنید:

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران سیروس دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!

به گزارش "ورزش سه"، جلال الدین علی محمدی، بازیکن مس رفسنجان، پس از بازی مقابل فولاد درباره بازی گفت: ما می‌دانستیم شرایط تیم فولاد به لحاظ روحی و روانی بعد از آمدن آقای ویسی بهتر شده است. سختی‌هایی هم برای ما داشت از نظر آب و هوایی خوزستان معمولا گرم است و چیز دیگری که باعث تعجب من بود وضعیت چمن بود، چمن را کوتاه نکرده بودند و فوتبال بازی کردن در این چمن سخت بود. چمن مثل چمن پارک بود و این انتقاد من به باشگاه فولاد است که همیشه مهمان‌نواز بوده و شرایط اینجا خیلی خوب بود ولی امروز شرایط چمن خیلی خیلی بد بود و اگر چمن بهتر بود قطعا فوتبال خیلی بهتری می‌دیدیم.

ویدئو: 330475

علی محمدی درباره عملکرد بهتر مس نسبت به نیم فصل اول گفت: بالاخره همین است و در تمام تیم‌های بزرگ دنیا هم هست ما که در ایران کار می‌کنیم. بعضی وقت‌ها با یک مربی کار نمی‌گیرد و به هر دلیلی نمی‌شود. نتیجه نگرفتن ما در نیم فصل اول دلایل مختلفی داشت. خدا را شکر از موقعی که آقا محرم آمده شرایط ما خیلی بهتر شده است. امتیازگیری‌مان خوب شده و نوع فوتبال‌مان بهتر شده است. امیدواریم همین روند را ادامه بدهیم و بازی به بازی پیش برویم و ببینیم خدا چه می‌خواهد.

او درباره فولاد و وضعیتش گفت: الان نمی‌شود فولاد را آنالیز کرد چون فولاد در شرایط خوبی نیست پایین جدول است و بازی‌ها برایش حساس و سخت است. شاید تماشاچی‌ها از یک دقیقه‌ای به بعد از آن راضی نباشند و علیه بازیکنان شعار بدهند و این یک پکیجی است که برای بازیکنان همه چی را سخت می‌کند و استرس در آخر زیاد می‌شود. من فکر می‌کنم فولاد پتانسیل این را دارد که بالای جدول باشد نه اینکه الان برای بقا بجنگد. فولاد بازیکنان خوب و امکانات خوب دارد و فکر می‌کنم لیاقت باشگاه فولاد خیلی بیشتر از این حرف‌ها است. من خودم به شخصه معتقدم که فولاد امسال حداقل بتواند در لیگ بماند و سال‌های بعد برای یک تیم خوب ببندد و برای بالای جدول تلاش کند.

دیگر خبرها

  • علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!
  • درخشش وینگر اصفهانی علیه تراکتور
  • سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست
  • ببینید | نساجی مازندران - تراکتور
  • تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان
  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار