Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   گفته می‌شود کادرفنی و پزشکی باشگاه استقلال با اعمال قوانینی، فعالیت بازیکنان این تیم را در فضای مجازی محدود کرده است تا آبی پوشان از این پس وقت کمتری را در فضای مجازی بگذارنند و برای بازی‌های مهم پیش رو تمرکزشان را از دست ندهند.

بیشتر بخوانید: تیکه سنگین رحمتی به دروازه‌بان استقلال

ظاهرا کادرفنی باشگاه بازیکنان را از فعالیت در فضای مجازی برای ساعاتی مشخص منع کرده است و بازیکنان استقلال تنها در یک بازه زمانی مشخص حق فعالیت در رسانه‌های اجتماعی را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این سید حسین حسینی دروازه بان استقلال در فضای مجازی با سید مهدی رحمتی دروازه بان شهرخودرو و کاپیتان پیشین استقلال درگیر شد و برخی‌ها همین موضوع را دلیل عملکرد نه چندان خوب دروازه بان استقلال در بازی با الاهلی عربستان دانستند و اعلام کردند این بحث و جدل‌ها باعث شد حسینی در این دیدار مهم تمرکز کافی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: خداحافظی بازیکن استقلال از فضای مجازی

حدود ۲ هفته پیش محمد دانشگر با پاک کردن تمام پُست‌های اینستاگرامی خود و انتشار یک استوری، خداحافظی اش از فضای مجازی را اعلام کرد. اکنون با وضع قوانین جدید و محدود کننده از سوی کادرفنی و پزشکی استقلال، به نظر می‌رسد حضور آبی پوشان در فضای مجازی کم رنگ‌تر از همیشه شود.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سید حسین حسینی محمد دانشگر تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال فضای مجازی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیرینی حمله به اسرائیل را در فضای مجازی تلخ نکنیم + فیلم

الهام حیدری همسر شهید حسن طهرانی‌مقدم  در خصوص حمله ایران به اسرائیل گفت: همه مردم ایران در رسیدن به این مرحله از پیروزی شریک بودند و از همه خواهشمندم که نقش زینب گونه خود را در این مسیر ادامه دهند.

او بیان کرد: شیرینی و زیبایی حمله ایران به اسرائیل را در فضای مجازی تلخ نکنیم و بگذاریم شیرینی این پیروزی همچنان ادامه داشته باشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!
  • تکرار سناریوی اختلاف کادرفنی و سرپرست استقلال؟
  • شیرینی حمله به اسرائیل را در فضای مجازی تلخ نکنیم + فیلم