Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@18:51:30 GMT

معضلات فناورانه چاره می شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۸۵۸۱

معضلات فناورانه چاره می شود

به گزارش خبرآنلاین استان البرز: مهدوی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: نخستین استارت آپ با مشارکت پارک علم و فناوری البرز، شرکت توزیع برق استان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در حوزه برق و انرژی در شرکت نیروی توزیع برق استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: اولین رویداد کارآفرینی چاره جو که با هدف رفع معضلات و نیازهای فناورانه طراحی شده است، با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و سایر همکاران برگزار شد.
مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: موضوع این رویداد بهبود وصول مطالبات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان بود که در دو بخش ارائه ایده پردازان و پنل گفت و گو انجام شد.
او افزود: در این رویداد نیم روزه، هفت ایده پرداز به بیان ایده های خود پرداختند و تیم داوری رویداد ایده ها را در فضایی کاملا تخصصی و کسب وکار بررسی کردند.
مهدوی گفت: از میان ایده های ارائه شده سه ایده آقای رمضانی از استارتاپ Icontor، رفیعی از شرکت پایا روش و همچنین نصیری از شرکت نوفن پردازش البرز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

46

کد خبر 1356143

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز برق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز

نخستین سند اعیانی توسط سازمان ثبت در اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات این سازمان در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تقویت زیست‌بوم فناوری و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌‎بنیان، صدور سند برای ساختمان‌هایی که توسط بخش خصوصی و تعاونی در اراضی پارک علم و فناوری احداث می‌شوند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از صدور اولین سند اعیانی توسط این سازمان در اجرای بند چ ماده 4 قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز خبر داد و گفت: اجرای این تکلیف قانونی، علاوه بر تشویق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، روند دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان را همواره خواهد کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرآیند‌های طی شده در سال گذشته در زمینه الکترونیکی شدن امضا‌ها و پرداخت‌ها در ثبت و تغییرات شرکت‌ها، اظهار کرد: در پایان سال 1402 شاهد 64 هزار و 832 امضا و پرداخت الکترونیک برای تاسیس شرکت‌ها و 352 هزار و 275 امضای الکترونیک برای آگهی تغییرات شرکت‌ها بودیم؛ در نتیجه اجرای این فرآیند طی سال گذشته، مراجعه حضوری مردم به مراکزثبت شرکت‌ها، 417 هزار و 103 فقره کاهش داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌‍پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل» برگزار می‌شود
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی«کاگنوپل» برگزار می‌شود
  • کاگنوپل پنجره‌ای به سوی جدیدترین پیشرفت‌های علوم شناختی