Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل‌هایی که به بقاع متبرکه داده شده است، در مرحله اول تمام اجتماعات به دلیل ویروس کرونا کنسل و برگزار نخواهد شد چرا که این اجتماعات احتمال شیوع را بیشتر می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: در بحث بهداشت و سرویس‌های بهداشتی بقاع متبرکه، خیلی جدی تر از سابق عمل خواهد شد و ضریح امام زاده‌ها به صورت مرتب ضدعفونی و تمیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول عنوان کرد: اطلاع رسانی‌های لازم به مردم در هنگام ورود به بقعه‌های متبرک داده می‌شود که مردم بهداشت را رعایت کنند و به لطف خدا از این مرحله هم به سلامت عبور کنیم.

حجت الاسلام توسلی بیان داشت: نذری‌هایی که توسط خود اوقاف و یا خیرین بین مردم تقسیم می‌شد، تا اطلاع ثانوی لغو شده است و چرا که در شرایطی هستیم که باید در سطح هوشیاری بالایی باشیم.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به توصیه‌هایی که شده، این ویروس با گرم شدن هوا از بین خواهد رفت و کنترل می‌شود.

وی عنوان کرد: حراست و بازرسی اوقاف هم از طریق دوربین و هم با حضور در بقاع متبرکه به طور جدی رصد می‌کند تا تمهیدات بهداشتی توسط مردم رعایت شود.

کد خبر 4860950

منبع: مهر

کلیدواژه: غذای نذری بقاع متبرکه کرمانشاه انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین بیرجند شیراز بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ و توزیع ۴۰ دیگ آش نذری

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • اعلام تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در سطح شهر ممنوع
  • ۵۰ هزار نفر از بقاع متبرکه زنجان در ایام عید نوروز بازدید کردند
  • بازدید و زیارت بیش از ۵۰ هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه زنجان
  • اجرای طرح‌های «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه آمل
  • عقب‌ماندگی اقتصاد با جهش اتفاق می‌افتد
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد
  • طبخ و توزیع ۴۰ دیگ آش نذری
  • اجرای طرح ضیافت الهی برای ۲ هزارو ۳۰۰ زائر چهارمحال و بختیاری