Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: برای پیشگیری و مقابله با کرونا تمامی دانشگاه‌ها مراکز آموزشی استان تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل است.

او افزود: در کمیته کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مصوب شد: به منظور رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های دانشجویان و خانواده‌های آنان، کلیه کلاس‌های آموزشی، جلسات دفاعیه، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه‌ها از عصر امروز یکشنبه چهارم اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل است و تغییرات متناسب با آن در تقویم آموزشی متعاقبا به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز محسن گلستانی فر رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اعلام کرد : بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و به منظور نظافت و ضد عفونی کردن مدارس در استان از امروز تا پایان هفته مدارس تعطیل است.

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: تعطیلی مدارس شامل تمام دوره‌ها در دو شیفت صبح و عصر است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید طبسی نژاد، صبح سه شنبه گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی و به دلیل شرایط جوی ناپایدار و احتمال وقوع بارش‌های شدید، آب‌گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان نرماشیر امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه تعطیل و به صورت غیرحضوری خواهد بود.

پیش از این به دلیل هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل در جنوب استان کرمان مدارس شهرستان‌های جیرفت و قلعه گنج طی امروز و فردا و شهرستان ریگان و گُنبکی برای امروز تعطیل اعلام شده بودند.

کد خبر 6079462

دیگر خبرها

  • کنفدراسیون صادرات: جمعه و شنبه باید تعطیل شود
  • جمعه و شنبه باید تعطیل شود
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • پنجشنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • جبران «بوی ماه مدرسه» با تغییر تقویم از ماه مهر
  • جبران «بوی ماه مدرسه» با تغییر تقویم از ماه مهر
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس در انتظار تایید مجلس
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی ١۴٠٣
  • تغییر تقویم آموزشی در انتظار تایید مجلس/آغاز سال تحصیلی براساس شرایط آب‌و هوایی