Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "سیدجعفر حسینی" با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال مقدار قابل توجهی مواد غذایی قاچاق به استان البرز رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت خبر در محورهای ورودی استان "البرز" مستقر شده و با رصد و پایش خودروهای عبوری درنهایت موفق به شناسایی کامیون مورد نظر در محور "اخترآباد- ماهدشت" شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از تعقیب و مراقبت کامیون، هنگامی راننده قصد داشت اموال قاچاق را به یک باغ در حوالی "کمالشهر کرج" منتقل کند وارد عمل شده و با هماهنگی مقام قضائی راننده را دستگیر و خودرو را برای بررسی به پلیس آگاهی منتقل کردند.
سردار "حسینی" اظهار داشت: در بازرسی از کامیون، 6 هزار و 448 عدد انواع مواد غذایی از قبیل آبمیوه، نوشابه انرژی زا و زیتون خارجی کشف شد.
وی یادآور شد: ارزش اموال قاچاق توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است.
جانشین انتظامی استان "البرز" در پایان با اشاره به تاثیر مشارکت مردم در تامین امنیت کشور خاطرنشان کرد: همکاری مردم با پلیس می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش به سزایی داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا قاچاق مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان