Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هادی کاییدی ملی‌پوش پارا دو و میدانی ایران بیان کرد: از همان ابتدای فعالیتم در ورزش، دوومیدانی را انتخاب کردم و با عضویت در تیم ملی جوانان در رقابت‌های مختلف جهانی و بین‌المللی برای کشورم افتخار آفرینی کردم و پس از آن به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطم خیلی امیدوار نبودم اما خانواده‌ام با حمایت‌هایی که کردند انگیزه‌ام برای حضور در دنیای ورزش بیشتر شد و اکنون به جایی رسیدم که بدون آن نمی‌توانم زندگی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاییدی افزود: معلولیت مانعی برای رسیدن به موفقیت نیست. معتقدم خواستن توانستن است و افراد دارای معلولیت می‌توانند با ورود به دنیای ورزش انگیزه و روحیه‌ی خود را ارتقا دهند و برای کشور افتخار آفرینی کنند.

ملی پوش پارادوومیدانی عنوان کرد: بزرگترین آرزوی ورزشی‌ام کسب مدال پارالمپیک است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا به این آرزو رنگ واقعیت بدهم و زحمات خانواده و مربیانم را جبران کنم.

وی اظهار داشت: از زمانی که توانستم در مسابقات مختلف در رده جوانان مدال‌های خوش‌رنگی کسب کنم.

وی اضافه کرد:دیدگاه اطرافیان نسبت به توانایی‌های افراد دارای معلولیت تغییر کرد و حتی برخی از افراد انگیزه گرفتند و وارد دنیای ورزش شدند و به صورت مستمر تمرین می‌کنند.

ملی پوش پارادوومیدانی در پایان گفت: روزی که از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کنم باز هم ورزش را ادامه می‌دهم چرا که باعث حفظ روحیه و انگیزه‌ام می‌شود. به همین دلیل به تمام افراد دارای معلولیت پیشنهاد می‌کنم که ورزش را در برنامه‌ی زندگی خود قرار دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پارادومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ثبت نام مجدد و امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت در دستگاه های اجرایی کشور از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین لغایت روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ سال جاری از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس hrtc.ir صورت می پذیرد.

متن کامل اطلاعیه اداره کل نیروی انسانی و تشکیلات سازمان بهزیستی کشور به شرح ذیل است:

 ثبت نام مجدد و امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان در دستگاه های اجرایی کشور از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ لغایت روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ سال جاری از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس hrtc.ir صورت می پذیرد.

لـذا متقاضـیان میتواننـد با مراجعه به سایت مذکور نسـبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نماینـد.

تاریـخ برگزاری آزمون مذکور نیز به روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ سالجاری تغییر یافته است.

دیگر خبرها

  • تغییر تاریخ آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر