Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهبهان از کشف بیش از ۲ هزار ماسک احتکار شده در بهبهان خبر داد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

صادق بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهبهان اظهار داشت: پی گزارشات مردمی در خصوص کمبود و افزایش قیمت ماسک و اقلام بهداشتی ضدعفونی در سطح بازار، صبح امروز 3 اکیپ از بازرسین اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهبهان و 1 اکیپ مشترک به همراه کارشناسان غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی بهبهان از داروخانه ها و مراکز فروش کالای پزشکی بازرسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

168 هزار ماسک در داروخانه‌های شبانه‌روزی قم توزیع شدتوزیع، خرید و فروش "ماسک‌های پزشکی" ممنوع شداصفهان| تصورات اشتباه از بیماری کرونا؛ استفاده از ماسک فقط برای بیماران ضروری است

 وی افزود: طی بازرسی های صورت گرفته از مراکز یاد شده، تعداد 2 هزار و نود ماسک تنفسی که احتکار شده بود کشف و با نظارت بازرسین با نرخ مصوب توزیع و متخلفین نیز با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهبهان در پایان گفت: از شهروندان خواهشمندیم هرگونه موارد تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی و احتکار را از طریق شماره 124 به ستاد خبری اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهبهان اطلاع و مطمن باشند که در اسرع وقت گزارشات بررسی و با متخلفین برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/332/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه