Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مشایخی روز یکشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان میانه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور که بحران جهانی است، گفت: باید با اتخاذ تمهیدات و ارائه امکانات از شیوع این ویروس جلوگیری کرده و همچنین از بار روانی مردم کاست.

وی با تاکید بر برنامه ریزی صحیح به منظور مقابله با هرگونه شرایط بحرانی افزود: باید با بهره گیری از تجربیات، بکارگیری تمامی عوامل بهداشتی، اورژانس، امداد و نیروهای نظامی و انتظامی همچنین هماهنگی بین دستگاهی و کار کارشناسانه مقدمات مقابله با هرگونه بحران احتمالی در شهرستان را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره بر لزوم آمادگی هر چه بیشتر ستاد بحران شهرستان در موضوع کرونا با محوریت شبکه بهداشت و درمان، مسائل ایمنی، آگاه سازی، اطلاع رسانی  و آموزش را از مهمترین وظایف تخصصی این مرکز عنوان نموده گفت: آماده سازی بیمارستان برای افراد مشکوک، کنترل اورژانس ها، داروخانه ها، میزان موجودیت مواد ضدعفونی در داروخانه ها از مهمترین وظایف شبکه بهداشت و درمان است.

فرماندار ویژه میانه خواستار آمادگی شهرداری برای کنترل پایانه مسافری که یکی از مکانهای پرتردد به شمار رفته، همچنین سرویس ها و مکان های عمومی سطح شهر شد.

وی از رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نیز خواست تا بر نظارت و کنترل خود بر غذاخوریها، رستوران ها و فست فودها، نانوایی ها، صنوف مختلف بویژه سوپرمارکتها و هایپرمارکتها با همکاری اماکن و شبکه بهداشت و درمان بیافزایند.

مشایخی کنترل ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی را در کنترل شیوع مهم خواند و اضافه کرد: کنترل شیوع در بین ادارات خدمات رسان، مکان های نظامی و انتظامی، ایستگاه راه آهن و قطارها با امکان تردد بالا ضروری بوده و واحدهای بهداشتی و درمانی مراکز نظامی و انتظامی باید به شکل مدیریت بحران در سطح شهرستان به کمک شبکه بهداشت و درمان بشتابند.

وی همچنین بر ضرورت کنترل مساجد از سوی هیئت امنای مساجد، اوقاف و تبلیغات اسلامی تاکید کرد و خواستار تعطیلی بازارچه روز شهرستان شد.

فرماندار میانه گفت: مدارس، دانشگاهها و آموزشگاههای زیرمجموعه آموزش و پرورش و آموزشگاههای خصوصی نیز باید با محوریت آموزش و پرورش به کمک شبکه بهداشت و درمان ضدعفونی شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آب و فاضلاب تبلیغات اسلامی رستوران ها شهرداری صنعت معدن و تجارت انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شبکه بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بنداد کرمانی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان دماوند را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه نقش مردم و خیرین در حوزه سلامت دماوند چشم‌گیر است، گفت: برای ارتقای مراکز بهداشت و درمان دماوند در تلاش هستیم.‌

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در خصوص موضوع سگ‌های بلاصاحب عنوان کرد: در این زمینه، متولیان امر باید بیشتر از گذشته برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اقدام کنند، چراکه حیوان گزیدگی فضای ترس و ناامنی در جامعه ایجاد می‌کند.

کد خبر 6082656

دیگر خبرها

  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد