Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول روبط عمومی آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از تعطیلی تمامی کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم حسینی امروز در جمعع خبرنگاران با اشاره به خطر شیوع کرونا و ضرورت مراقبت از کارآموزان این اداره کل اظهار داشت: فعلا، تمامی کارگاههای آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، از چهارم تا نهم اسفند ماه ۱۳۹۸ تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول روبط عمومی آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از در اولویت بودن پیشگیری و حفظ سلامت کارآموزان خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت حفظ سلامت مهارت‌آموزان و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، همه کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای تا آخر هفته جاری تعطیل شده است.

حسینی با بیان اینکه آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر دارای 95 کارگاه آموزشی در مراکز ثابت شهری است خاطرنشان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای استان کارگاه‌های دیگری در مراکزی نظیر پادگان‌ها، زندان‌ها، صنایع و اصناف، مهارت آموزی در محیط کار و اقعی و... برپا می‌کند که تصمیم‌گیری درباره تعطیلی آنها با مراکز و سازمان‌ها دایر کننده این کارگاه‌ها می‌باشد.

مسؤول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با بیان اینکه در هر کارگاه آموزشی بین 12 تا 20 کارآموز مهارت آمزی می شوند،گفت: تعداد کارآموزان در استان بوشهر اما در مجموع بیش از یک‌هزار نفر می‌باشد.

وی در خصوص احتمال تداوم تعطیلی‌ها در این کارگاه‌ها اظهار کرد: فعلا تعطیلی برای هفته جاری اعلام شده و بدیهی است که با توجه به شرایط روزهای آتی در خصوص آغاز به کار و یا تعطیلی مجدد کارگاه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

حسینی تاکید کرد: چنانچه در سطح استان تصمیمی در ارتباط با تعطیلی مراکز آموزشی گرفته شود آموزش فنی و حرفه‌ای نیز بر اساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان کلاس‌های آموزشی خود را تعطیل خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش استان بوشهر سلامت محیط کار آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر آموزش فنی و حرفه ای کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق