Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@19:25:48 GMT

یک واحد تجهیزات پزشکی در همدان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۹۰۴۲

یک واحد تجهیزات پزشکی در همدان پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از دستور پلمب یک واحد تجهیزات پزشکی در همدان خبر داد.

علیرضا حسن پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره اقدامات صورت گرفته در کنترل بیماری کرونا در استان اظهار کرد: داروخانه ها و تجهیزات پزشکی زیر ذره بین تعزیرات حکومتی هستمد و با هر تخلف آنها در عرضه اقلامی مانند ماسک و موادضعفونی کننده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برخورد خواهیم کرد.

وی بو اشاره به طرح بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا ودرخواست خرید ماسک و لوازم ضد عفونی کننده از سوی مردم طرح بازرسی از داروخانه ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان در حال اجراست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان  خاطرنشان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور کنترل وونظارت برعملکرد داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده هر روز 2 تیم گشت مشترک متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی ، سازمان صنعت، معدن وتجارت و اتاق اصناف در مرکز استان و نیز یک تیم در شهرستان‌ها تشکیل شده و به بازرسی و کنترل بازار اقدام می کنند.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته  11 فقره پرونده با عناوین گرانفروشی تشکیل و دستور پلمپ یک واحد تجهیزات پزشکی نیز در همدان صادر شده که پرونده های متشکله خارج از نوبت رسیدگی و رای صادره اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: تلفن 32523442 اداره کل تعزیرات حکومتی و  تلفن گویای 124، سامانهwww.124.ir سازمان صنعت ، معدن وتجارت و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردم در این زمینه است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/                                                         

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان ماسک کرونا علیرضا حسن پور تعزیرات حکومتی همدان تجهیزات پزشکی داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی شهرستان نهاوند به پرونده قاچاق ۲۷۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش ۵۴۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز و علاوه بر الزام توزیع کالا‌های کشف شده در شبکه، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از واحد‌های صنفی این کالا‌ها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

یونسی گفت: واحد‌های صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

او، تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره عنوان کرد و افزود: تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

یونسی گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین 
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان تعزیرات
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • ۳۶ مرکز عرضه فراورده‌های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • واحد عرضه کننده گوشت تاریخ مصرف گذشته در قشم پلمب شد
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان