Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم خواهان به خدمت گرفتن هافبک فرانسوی شیاطین سرخ است. تاریخ انتشار: 14:51 - 04 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۴۸۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشریه «Le۱۰Sport» فرانسه مدعی شد علاوه بر یوونتوس که از تابستان گذشته در پی جذب پل پوگبا است، پاری‌سن‌ژرمن هم به صف مشتریان این هافبک فرانسوی اضافه شده و مسئولان این باشگاه قصد دارند مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن در مهلت نقل و انتقالات تابستانی آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد پوگبا تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ با منچستریونایتد اعتبار دارد. این هافبک ۲۶ ساله که از ابتدای فصل جاری به دلیل مصدومیت بازی‌های زیادی را از دست داده و تنها در ۸ بازی برای یونایتدی‌ها به میدان رفته است، علیرغم تلاش‌های باشگاه همچنان به دنبال ترک این تیم است و به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه منچستریونایتد هم که از حاشیه‌های این ستاره فرانسوی به سطوح آمده‌اند، قصد دارند نام او را در فهرست فروش تابستانی خود قرار دهند.

پیش از این از دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس به عنوان مقاصد احتمالی پوگبا نام برده می‌شد، اما به نظر می‌رسد PSG هم به فهرست مشتریان این بازیکن اضافه شده و مسئولان این باشگاه قصد دارند تلاش خود را برای به خدمت گرفتن پوگبا در مهلت نقل و انتقالات تابستانی آغاز کنند.

این ملی‌پوش فرانسوی بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در یووه عضویت داشت و بازی‌های درخشانی را برای این تیم انجام داد. او سپس در سال ۲۰۱۶ در انتقالی که رکورد نقل‌وانتقالات آن زمان را شکست در ازای ۱۰۵ میلیون یورو به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

بیشتر بخوانید: گزینه مدنظر یوونتوس در صورت ناکامی در جذب پوگبا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد پاری سن ژرمن منچستریونایتد پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن

مدافع اسلواکیایی پاری‌سن‌ژرمن ممکن است در پایان فصل جاری از این تیم جدا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلان اشکرینیار که تابستان اخیر به حضور 6 ساله‌اش در اینتر پایان داد و با امضای قراردادی پنج ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، ممکن است تابستان پیش رو و پس از تنها یک فصل حضور در این تیم از PSG جدا شد. روزنامه فرانسوی «اکیپ» چاپ پاریس در این خصوص گزارش داد؛ اشکرینیار 29 ساله ممکن است در تابستان پیش رو به حضورش در پاری‌سن‌ژرمن پایان دهد.

مدیران پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد این مدافع اسلواکیایی ناراضی و بر این باور هستند که او آن‌طور که باید در این تیم جواب نداده است، به همین خاطر ممکن است در پایان فصل جاری او را در لیست فروش قرار دهند. عملکرد اشکرینیار نتوانسته کادر فنی پاری‌سن‌ژرمن را متقاعد کند و در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای او هستند.

اوسیمن در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن

اشکرینیار که تا پایان ماه ژوئن 2028 تحت‌قرارداد پاری‌سن‌ژرمن است، این فصل در 26 بازی برای به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن