Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@15:56:39 GMT

از لباس جدید استقلال رونمایی شد + عکس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۹۱۵۹

از لباس جدید استقلال رونمایی شد + عکس

شرکت آل اشپورت البسه جدید استقلال را برای مسابقات آینده طراحی و منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از انتقادهایی که از کیت های تیم های ایرانی و به خصوص استقلال و پرسپولیس طی هفته های گذشته انجام شد، شرکت آل اشپورت با طراحی یک کیت جدید برای سرخابی ها آن را رونمایی کرد.

بعد از رونمایی از کیت جدید پرسپولیس برای مسابقات آینده داخلی و آسیایی امروز آل اشپورت کیت جدید البسه استقلال را هم منتشر کرده تا هواداران آبی پوش در جریان طرح لباس های این تیم قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپانی طراح لباس آبی ها متن احساسی جالبی هم همراه با لباس ها منتشر کرده است. در این متن آمده است: «در آن دم که نگاهم به آسمان افتاد برای اول بار جور دیگر تصورش کردم،‌ دنیایی عظیم به رنگ آبی، سو سوی ستاره هایی را دیدم که هرکدام چه سرسختانه با گردش گردون میجنگند و پیش میروند، با هم؛ کنار هم؛ در طی سالیان متمادی، هرکدام برق و روشنی خود را دارند با هزاران راز با هزاران افسون ،ستاره هایی از گذشته و آینده ،با هم ؛ اما متفاوت از هم، آبی ات در نظرم گسترده تر شد. به چشم دیدم حلقه هایت با عزت و غرور با اصالت و شهامت چرخ زنان وارد شدند به نرمی و آرامی، خود را بر بستر قدرت و معرفت تو پهن کردند، با آبی ات درآمیختند گرد هم آمدند منظم و منسجم ،در هم تنیدند و نقشی بسته شد نقشی که شد کهکشان آبی تو ، کهکشانی عظیم و با صلابت در دل ایران ما».

گفتنی است؛ از ابتدای فصل که آل اشپورت البسه تیم های زیادی از لیگ برتر ایران را طراحی و منتشر کرد، شایعاتی درباره کپی بودن طرح لباس ها از تیم های اروپایی منتشر شد که حالا این کمپانی آلمانی با طرح اختصاصی برای سرخابی ها خواسته توانایی های خود در این عرصه را به رخ بکشد. لباس جدید استقلال و پرسپولیس نیز طراحی های جذاب تری نسبت به گذشته دارد.

در طرح جدید لباس استقلال روی پیراهن حلقه هایی که در لوگوی این تیم وجود دارد و البته دو ستاره به نشانه دو قهرمانی در آسیا به صورت پنهان گنجانده شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال لباس استقلال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال آل اشپورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، نشست هماهنگی دیدارهای گروه D رقابت‌های مرحله گروهى جام ملت‌هاى فوتسال آسيا در ساعت ١٠ صبح امروز به وقت محلی با حضور ناظران AFC، نمایندگان داوری و پزشکی، سرپرست‌ها و مدیران رسانه چهار تیم ایران، كويت، بحرين و افغانستان در شهر بانكوگ برگزار شد. 

در این جلسه كه با حضور سرپرست تيم و مدير رسانه ای تیم ملی فوتسال ایران برگزار گرديد، ضمن مرور قوانین برگزاری بازی، مقرر شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود که فردا ساعت ١٦:٠٠ به وقت تايلند (١٢:٣٠ به وقت تهران) برابر افغانستان برگزار می‌شود، با لباس سفید و رقیب با لباس قرمز به میدان بروند.
تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌های آسیا به مصاف افغاستان می رود و سپس آماده مصاف برابر کویت و بحرین می‌شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • (عکس) استوری جالب همسر رافائل سیلوا
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • سند واگذاری استقلال و پرسپولیس منتشر شد + جزئیات | متقاضیان تا چه روزی فرصت دارند؟
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه