Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده گفت: دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضائیه منحصر به فرد است.

حجت الاسلام رضا رویت، مدیرعامل بنیاد ملی خانواده در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس در خصوص دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضائیه بیان کرد: این دستورالعمل بسیار عالی است و اصل واگذاری کار به مجموعه ها قوت آن است که نه تنها در قوه قضائیه بلکه در هیچ یک از دستگاه های ما سابقه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده خاطرنشان کرد: اعتماد به نهادهای مردمی و مردم محور دوم دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضائیه که قابل توجه است و دارای ابعاد مختلف است و صرفا واگذاری مباحثی که امور مالی را به دنبال دارد نیست بلکه همه امور و مباحث تربیتی، مباحث امنیتی و زندان ها را پوشش می دهد و از این نظر یک دستورالعمل منحصر به فرد است.

وی در ادامه عنوان کرد: این دستورالعمل به شرطی کفایت می کند که گفتمان اجرای آن در دل مدیران قوه قضائیه ایجاد شود و مدیران قوه قضائیه اعتقاد لازم را برای انجام این دستورالعمل داشته باشند.

وی گفت: اصل واگذاری کار به مجموعه ها قوت آن است که نه تنها در قوه قضائیه بلکه در هیچ یک از دستگاه های ما سابقه نداشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه قوه قضاییه مشارکت خانواده نهادهای مردمی با قوه قضائیه دستورالعمل نحوه مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز جهانی زمین پاک؛ مشارکت مردمی در نجات زمین از پلاستیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این همایش بر تفکیک زباله از مبداء تاکید شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • وزیر کار درباره تغییر در نحوه تعیین حقوق کارگران چه گفت؟
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • باید سازوکار‌های مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • روز جهانی زمین پاک؛ مشارکت مردمی در نجات زمین از پلاستیک
  • باید سازوکارهای مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • لزوم افزایش ارتباط فعال دانشگاه با جوامع و نهادهای مردمی