Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری با اعلام این‌که هیچ محدودیتی در مبادله کالا با عراق و افغانستان نداریم از اعمال محدودیت بدون دلیل توسط ترکمنستان خبر داد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

منوچهر سلمانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره مسائل مربوط به تاثیر کروناویروس بر مبادلات جاده‌ای کالا ایران با کشورهای همسایه، اظهار کرد:‌ در این بخش واردات از کشورها و صادرات کالا به کشورهای همسایه هیچ محدودیتی از سوی ایران اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:‌ فقط کشور عراق با توجه به محدودیت استقرار نیروی انسانی، در حوزه مسافری محدودیت‌هایی در مرزهای مهران و خسروی اعمال کرده، اما در بحث کالا هیچ محدودتی برای مبادلات با این کشور نداریم.

وی با بیان این‌که در مرز مهران به دلیل این‌که عراقی‌ها اعلام کرده‌اند کمبود نیروی انسانی داریم، فعالیت‌های تجاری انجام نمی‌شود،‌ افزود: با عراق 7 مرز مشترک داریم که در 5 مرز تبادلات کالا انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری با یادآوری این‌که مبادلات با کشور افغانستان هم بدون محدودیت انجام می‌شود، گفت: فقط ترکمنستان از امروز محدودیت‌هایی را برای مبادلات کالا با ایران وضع کرده که علت دقیق آنرا نیز اعلام نکرده‌اند.

سلمانزاده اضافه کرد: به صاحبان کالا توصیه می‌کنیم با توجه به شرایط موجود به اطلاعیه‌ها و اعلان‌ها توجه کنند تا در مراجعه به مرزها با توقف احتمالی مواجه نشوند.

مبتلایان به ویروس کرونا در ایستگاه‌های راه‌آهن شناسایی می‌شوند

 انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط راهداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیات قزاقستان به کابل

یک هیات بلندپایه دولتی و بخش خصوصی قزاقستان به ریاست معاون نخست‌وزیر این کشور، به منظور تحکیم و توسعه روابط دوجانبه، برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق به کابل سفر کرده است.

وزارت صنعت و تجارت طالبان در اطلاعیه اعلام کرده است که هیات قزاقی قرار است در جریان این سفر در نشست سه‌جانبه افغانستان - قزاقستان - ترکمنستان جهت تسهیل و توسعه ترانزیت، تجارت و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، شرکت کند.

پیش‌تر روز گذشته هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ورود هیات قزاقستان به کابل
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد