Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات شرکت تپسی با اعلام این مطلب گفت: با هماهنگی‌های انجام شده بین نهادهای ذیربط، یکی از مهمترین مشکلات رانندگان تاکسی‌های اینترنتی یعنی مشکل کارت‌های بانکی سوخته یا مفقودی برای دریافت سهمیه سوخت، برطرف شد. به این ترتیب رانندگان این شرکت‌ها از شنبه 26 بهمن می‌توانند با مراجعه به جایگاه‌های سوخت، از تمامی کارت‌های بانکی خود برای دریافت اعتبار سهمیه سوخت استفاده کنند و دیگر نیازی نیست تا منتظر تایید شماره حساب بانکی جدید برای دریافت سهمیه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هومن دمیرچی با اشاره به راه‌اندازی سامانه ملی اطلاعات سفر یا سماس خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سامانه سماس، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی http://samas.moi.ir با استفاده از کد ملی، رمز کارت (چهار رقم آخر کد ملی) و شماره تلفن فعال در هر یک از شرکت‌هایی که در آنها فعال هستند، مانده اعتبار سوخت و تاریخچه واریز اعتبار خود را ببینند. همچنین می‌توانند در این سامانه نسبت به تغییر یا بازنشانی رمز اعتبار سوخت خود اقدام کنند.


سامانه سماس با هدف ثبت آنلاین اطلاعات ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل هوشمند مسافر، ایجاد شده و قرار است اطلاعات مربوط به پیمایش رانندگان فعال در این تاکسی‌ها در آن ثبت شود. با راه‌اندازی این سامانه، روند دریافت و بررسی اطلاعات رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سریع‌تر شده و به این ترتیب، زمان‌های واریز سهمیه سوخت آنها منظم‌تر می‌شود.
این سامانه طبق دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه‎دهندگان خدمات حمل و نقل هوشمند مسافر توسط وزارت کشور از ابتدای هفته گذشته (26 بهمن) راه‌اندازی شده است.


سهمیه رانندگان تاکسی‌های آنلاین ماهانه پرداخت می شود
سهمیه سوخت رانندگان تاکسی‌های آنلاین که قرار بود به صورت هفتگی پرداخت شود، با توجه به زمان‌بر بودن فرایند دریافت و تایید اطلاعات رانندگان از شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل هوشمند، از این پس به صورت ماهانه به حساب این رانندگان واریز می‌شود.


معاون عملیات شرکت تپسی با اشاره به این موضع گفت: ما اطلاعات پیمایش رانندگان فعال در تپسی را بیست و ششم هر ماه به وزارت کشور ارائه می‌دهیم و وزارت کشور در هفته اول هر ماه، اعتبار سهمیه رانندگان را به حسابشان واریز می‌کند.


وی تاکید کرد: با توجه به اینکه رانندگان فعال در تاکسی‌های اینترنتی باید در مجموع حداقل 200 کیلومتر در ماه پیمایش داشته باشند تا مشمول دریافت سهمیه سوخت شوند، تپسی امکان جدیدی در اپلیکیشن سفیران خود اضافه کرده است که آنها می‌توانند میزان پیمایش خود در تپسی را در آن ببینند و مجموع پیمایش ماهانه‌شان را رصد کنند تا مطمئن شوند که مجاز به دریافت سهمیه خواهند شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رانندگان تاکسی های اینترنتی دریافت سهمیه سهمیه سوخت راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند

عضو شورای شهر زنجان گفت: قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار رانندگان حق افزایش کرایه را ندارند.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه قبل از عید نوروز نرخ‌های پیشنهادی از طریق سازمان و حمل نقل در شورا مطرح و مصوب شد، اظهار کرد: چند روز بعد نرخ‌ها با کمی تغییرات در کمیته تطبیق فرمانداری هم مصوب شد.

وی تصریح کرد: اما اجرای این مصوبه نیازمند تأیید ستاد تنظیم بازار استان است و تا زمانی که ابلاغ نشود؛ رانندگان تاکسی و اتوبوس حق افزایش آن را ندارند.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه طبق پیشنهاد مطرح شده در سال جاری نرخ کرایه در پرداخت نقدی و کارتی یکسان بوده و تفاوتی باهم ندارد، افزود: بر این اساس نرخ کرایه تاکسی در مسیر اول ۴ هزار تومان، مسیر دوم ۷ هزار تومان، مسیر سوم ۱۰ هزار تومان و مسیر چهارم ۱۲ هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: همچنین طبق همین پیشنهاد نرخ اتوبوس درون شهری در مسیر ارتش، آزادی و سبزه میدان ۴ هزار تومان، خط ویژه ۲ هزار تومان و در (سایان و دیزج، سریع‌السیر جنوب و سریع‌السیر شمال) هم ۵ هزار تومان خواهد بود.

کد خبر 745323

دیگر خبرها

  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • تاکسی‌ های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد
  • متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت