Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد که دفاتر نمایندگی این مرکز در سراسر کشور آماده انجام معاینات روحانیون کاروان‌های حج ۹۹ هستند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جمال الدین الوانی، سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: بر اساس سنوات گذشته و درخواست معاونت فرهنگی نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت، دفاتر استانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در سراسر استان‌ها آمادگی پذیرش و معاینات روحانیون کاروان‌های حج تمتع ۹۹ را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه این روحانیون از سوی دفاتر نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت مشخص می‌شوند، گفت: بررسی آزمایشات پزشکی و معاینات کلیه روحانیون معرفی شده بر عهده این مرکز است.
براساس اعلام روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، وی با تاکید بر اینکه این مرکز برای سهولت در کار اسامی و شماره تماس‌های ارتباطی دفاتر استانی مرکز پزشکی حج و زیارت در هلال احمر را اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: مراکز اعلام شده از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر صرفا روحانیونی را مورد معاینه قرار می‌دهد که فرم معرفی نامه بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کاروان حج هلال احمر آزمایشات پزشکی حج و زیارت مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره