Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم شهادت امام علی النقی الهادی (ع) در اماکن متبرکه کشور از جمله حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مراسم شهادت امام هادی علیه‌السلام در آستان مقدس امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.

حرم حضرت فاطمه معصومه (س) مراسم شب شهادت چهارشنبه ۷ اسفند‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت‌الله تحریری و نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی ابوذر بیوکافی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم روز شهادت هم پنجشنبه ۸ اسفند با سخنرانی حجت‌الاسلام نظری منفرد مدیحه‌سرایی عباس حیدرزاده با قرائت دعای کمیل توسط رضا ایزدی و زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی برگزار شود.

مراسم شب شهادت امام علی النقی در حرم امام رضا علیه‌السلام چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و مرثیه‌سرایی و نوحه‌‌خوانی آقایان مهدی سرودی، علی ملائکه و ابراهیم احمدی در رواق امام خمینی برگزار می‌شود.

مراسم روز شهادت هم از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۸ اسفند با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی و نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی مهدی نیکبخت و محمد گلاب‌گیر در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن امام خمینی شهادت امام رضا برگزار می شود حجت الاسلام شهادت امام امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد