Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@01:39:55 GMT

اولین قسمت «ماشین‌بازها» برای ماشین‌بازها آمد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۹۳۰۲

سایت دیوار از اولین قسمت مجموعه مستند «ماشین‌بازها» رونمایی کرد.

این مجموعه که قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود، قصد دارد به سراغ چهره‌های گمنام شیفته خودرو برود و ابعاد مختلف زندگی حرفه‌ای و علاقه‌مندی‌های آنها را مورد بررسی قرار دهد.

در قسمت اول، دیوار به سراغ سلیم سرپولکی، طراح و سازنده خودروهای دو دیفرانسیل رفته که سال‌ها قهرمان آفرود کشور بوده و حرف‌های شنیدنی بسیاری را از سال‌ها فعالیتش در این عرصه بازگو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته تیم تولید این مجموعه، هر قسمت از ماشین‌بازها قصد دارد به سراغ یک بخش از صنعت خودرو برود و چهره‌‌ای تاثیرگذار را در آن زمینه معرفی کند. آفرودبازها، کلکسیونرها، طراحان خودرو، قهرمانان مسابقات اتومبیل‌رانی، چهره‌های ایرانی نامدار در صنعت خودروی جهان و ... از جمله این بخش‌ها هستند که دیوار به سراغ آنها خواهد رفت.

شیفتگان خودرو در ایران با وجود فعالیت‌های چشمگیر و توانایی‌های خارق‌العاده عموما گمنام هستند و این مجموعه به دنبال معرفی این افراد است.

دیوار در یکی دو سال گذشته تمرکز ویژه‌ای روی دسته‌بندی خودرو داشته، تغییرات گسترده‌ای در سایت و اپ خود داده و در همکاری با مجموعه «کارنامه» سرویس کارشناسی خودروی خود را راه‌اندازی کرده است و تولید محتوای چشمگیری در این زمینه داشته است. به نظر می‌رسد دیوار با ساخت این مجموعه قصد دارد بین ماشین‌بازهای حرفه‌ای جا باز کند و بیشتر از قبل خود را به عنوان رهبر بازار خرید و فروش خودرو تثبیت کند.

اولین قسمت این مستند درباره سلیم سرپولکی را ببینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ماشین بازها مستند صنعت خودرو کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ماشین بازها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار

هادی چوپان در ماه‌های اخیر عملکرد درخشانی داشته و پس از نایب قهرمانی در مسترالمپیا، موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک انگلیس و آمریکا شده است.

به گزارش خبرآنلاین، او که قبلا قهرمانی در مسترالمپیا را هم تجربه کرده بود، تصویری از نقاشی چهره‌اش در باشگاه ورزشی منتشر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مژده لواسانی در بسته پیشنهادی سراغ تئاتر می‌رود
  • ببینید | دیوار نگاره فلسطین
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • ببینید | در اولین نظرسنجی «نون خ ۵» پربیننده‌ترین مجموعه نوروزی شناخته شد
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار + عکس
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار
  • چهار قلو زایی یک گاو در نیشابور
  • کیانو ریوز ضدقهرمان «سونیک ۳» شد