Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدحسین نصرتی» مدیر کل روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اقدامات این دانشگاه برای کاهش شیوع کرونا ویروس در میان دانشجویان گفت: مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تربیت مدرس از لحظه انتشار خبر شیوع کرونا ویروس کاملا آماده بوده و مرتبا فضاهای خوابگاهی و دانشجویی را رصد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوابگاه‌های ما مرتبا با مراکز بهداشت دانشگاه در ارتباط هستند، اطلاعات جزئی از خوابگاه‌ها جمع آوری شده و در اختیار مدیر مرکز بهداشت قرار می‌دهند. تمام این اطلاعات آنالیز شده و بر اساس آن اقدام می‌شود.

نصرتی ادامه داد: ضمن اینکه ما تعدادی دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه تربیت مدرس داریم که باید مورد توجه قرار بگیرند. امسال تعداد 100 دانشجویی عراقی داریم که مرتبا آنالیز شدند. همچنین یک دانشجوی چینی داشتیم که مرکز بهداشت و درمان دانشگاه این شخص را تحت کنترل ویژه  قرار داده است. خوشبختانه در میان دانشجویان هیچ مورد مشکوکی مشاهده نشده است.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تربت مدرس درباره تخلیه خوابگاه‌ها گفت: امروز معاونت دانشجویی دانشگاه تصمیم گرفت، کل خوابگاه‌های دانشجویی به جز خوابگاه‌های دانشجویان غیرایرانی را  تخلیه کند.دانشجویان غیرایرانی از خوابگاهی که در حال حاضر هستند به خوابگاهی که شرایط مناسب تری دارد منتقل خواهند شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دانشجو دانشگاه دانشگاه تربیت مدرس کرونا ویروس تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه

در کنار سکوت مقامات آمریکایی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان، اما جامعه دانشگاهی این کشور به ویژه دانشجویان به طور گسترده در حال نشان دادن مخالفت خود با این موضوع است. دانشگاه‌های ایالات متحده اکنون به محلی برای انتقاد از سیاست‌های رژیم صهیونیستی بدل شده است. 

به گزارش الجزیره، دپارتمان پلیس نیویورک امروز (سه شنبه) اعلام کرد طی تظاهرات دانشجویان در دانشگاه نیویورک ۱۳۳ دانشجو دستگیر شده و پس از احضار دادگاه آزاد شدند. 

این موضوع پس از آن رخ می‌دهد که تظاهرات معترضان به رژیم صهیونیستی در دانشگاه ییل، کلمبیا و سایر دانشگاه‌های بزرگ آمریکا تشدید شده و پلیس نیویورک برای جلوگیری از سرایت این مسئله به دانشگاه این ایالت، اقدامات پیشگیرانه انجام داد. 

سخنگوی دانشگاه نیویورک در این زمینه گفت: تصمیم برای مداخله پلیس در این تظاهرات پس از آن گرفته شد که معترضان دیگری که تصور می‌شد بسیاری از آنها ارتباطی با دانشگاه نیویورک نداشتند، موانع ایجاد شده در اطراف محیط دانشگاه را شکستند. 

تظاهرات در دانشگاه ام آی تی، میشیگان و ییل نیز با بازداشت گسترده دانشجویان همراه بود به طوری که ۴۷ نفر روز گذشته در این دانشگاه‌ها از سوی پلیس دستگیر شدند. 

پیش از این ریاست دانشگاه هاروارد به دلیل فشار لابی‌های صهیونیست به دلیل عدم جلوگیری از برگزاری تجمعات همبستگی با فلسطینیان در دانشگاه مجبور به کناره گیری از سمت خود شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری