Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم شهادت امام علی النقی الهادی (ع) در اماکن متبرکه کشور از جمله حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، مراسم شهادت امام هادی(ع) در آستان مقدس امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

 

حرم حضرت فاطمه معصومه (س) مراسم شب شهادت چهارشنبه ۷ اسفند‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت‌الله تحریری و نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی ابوذر بیوکافی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم روز شهادت هم پنجشنبه ۸ اسفند با سخنرانی حجت‌الاسلام نظری منفرد مدیحه‌سرایی عباس حیدرزاده با قرائت دعای کمیل توسط رضا ایزدی و زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی برگزار شود.

 

مراسم شب شهادت امام علی النقی در حرم امام رضا(ع) چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و مرثیه‌سرایی و نوحه‌‌خوانی آقایان مهدی سرودی، علی ملائکه و ابراهیم احمدی در رواق امام خمینی برگزار می‌شود.

 

مراسم روز شهادت هم از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۸ اسفند با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی و نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی مهدی نیکبخت و محمد گلاب‌گیر در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام هادی ع ماه رجب حرم حضرت معصومه س برگزار می شود حجت الاسلام شهادت امام امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرمت شهادت حضرت علی (ع) حفظ شود

امام جمعه موقت تیران گفت: حرمت شهادت حضرت علی (ع) در تقارن با ۱۳ فروردین، روز طبیعت حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین کریمی، امروز _جمعه دهم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تقارن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و تقارن با روز طبیعت اظهار کرد: حرمت این روز توسط مردم حفظ شود.

وی افزود: امسال مردم به جای حضور در طبیعت در مراسم مساجد و عزاداری شرکت کنند و حرمت این مناسبت مهم را نگاه دارند و حال و هوای شهادت داشته باشیم.

امام جمعه موقت تیران ادامه داد: برای این روز در شهرها و روستاها برنامه مذهبی و عزاداری پیش‌بینی و عزاداری صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: در این روز مردم به انقلاب اسلامی رأی تأیید دادند که ۹۸ درصد موافق این نظام بودند و همواره ملت در عرصه‌های انقلاب برای حفظ آن حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به شعار سال اذعان داشت: بهبود وضع معیشت و اقتصاد کشورمان مورد انتظار مردم است و مسئولان باید برای آن کار کنند.

امام جمعه موقت تیران اضافه کرد: اقدامات کاربردی و سیاست‌های دقیق و مناسب می‌تواند جامعه را عاری از فقر و مشکلات معیشتی کند.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به آخرین جمعه ماه رمضان و نام‌گذاری آن به نام روز قدس اظهار داشت: امسال نیز مثل سال‌های گذشته راهپیمایی عظیمی در کشورمان و حتی کشورهای دیگر جهان برگزار و از مردم غزه حمایت خواهد شد.

وی ادامه داد: شکوه حضور مردم در این راهپیمایی برای محکومیت این همه ظلم در غزه و کشورهای دیگر اسلامی لازم است و مردم باید با حضور خود از مظلومان عالم حمایت کرده و رژیم کودک‌کش اسرائیل محکوم شود.

امام جمعه موقت تیران با انتقاد از سکوت برخی از دولتمردان عربی و سلبریتی‌های داخلی نسبت به ظالم و ستم اسرائیل در غزه، گفت: این افراد به جای سکوت از ملت‌های مظلوم حمایت کنند.

کد خبر 740215

دیگر خبرها

  • حرمت شهادت حضرت علی (ع) حفظ شود
  • اعلام محل‌های برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مشهد 
  • برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم امام خمینی (ره)
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد