Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@22:08:29 GMT

ضرب و شتم هواداران پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۹۴۷۳

ضرب و شتم هواداران پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، باشگاه پرسولیس اعلام کرد مقابل هتل این تیم در فاصله ۳ ساعت تا دیدار با سپاهان درگیری‌هایی ایجاد شد و تعدادی موتور سوار به هواداران پرسپولیس که برای دیدار با سپاهان مقابل هتل حضور داشتند حمله‌ور شده و با آن‌ها درگیر شدند و برخی هواداران را مضروب کردند.

ویدیویی از این حمله از سوی بخش رسانه‌ای باشگاه تهیه و با هواداران در این باره هم گفت‌وگوهایی انجام شده است و باشگاه پرسپولیس قرار است به زودی این ودیوها را منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دو تیم از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه نقش جهان بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باشگاه پرسپولیس ضرب و شتم هواداران پرسپولیس اصفهان سپاهان کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندلی مورایس روی نیمکت سپاهان لرزان است

نتایج ضعیف سپاهان در ماه‌های گذشته باعث شد تا مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان با اعتراض هواداران تیمش روبرو شود و این موضوع کار وی را برای ادامه فصل در قامت سرمربی سپاهان سخت کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در این ماهی که نتایج سینوسی و ضعیف سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا پشت سر یکدیگر ردیف شد تقریباً از همه ارکان باشگاه و تیم گرفته یعنی از هیئت مدیره، مدیرعامل و حتی بازیکنان روی سکوهای نقش جهان انتقاد شد اما مورایس پرتغالی تقریباً هیچ چیزی بابت اعتراض از هواداران طلایی نشنید تا سرانجام صبر هوادار سپاهان روی سکوها لبریز شد و در بازی قبلی سپاهان در برابر نساجی سرانجام مورایس هم فهمید که دیگر آن محبوبیت سابق را در بین هواداران تیمش ندارد.

این سرمربی پرتغالی که حتی در مقطعی به عنوان کاندیدای نیمکت تیم ملی نیز انتخاب شده بود در این روزها شرایط خوبی در اصفهان ندارد و لرزش صندلی‌های نیمکت تیمش را به خوبی حس می‌کند. وی و دستیارانش که هیچ مربی ایرانی هم بین خودشان ندارند باید هرچه سریع‌تر سپاهان را از این بحران خارج کنند تا شاید دوباره محبوب دل هواداران شوند که البته رقم زدن این اتفاق هم به این سادگی‌ها نخواهد بود.

از دوم تیر سال ۱۴۰۱ که مورایس رسماً هدایت سپاهان را برعهده گرفت تا به امروز زمانی نزدیک به دو سال گذشته و این سرمربی خارجی بعد از نایب قهرمانی در لیگ قبلی امسال هم بعید به نظر می‌رسد که در لیگ برتر شانسی برای موفقیت داشته باشد و باید همه امید خودش را به رقابت‌های جام حذفی بسپارد تا شاید در آنجا سپاهان بتواند دل هواداران خودش را بدست بیاورد که البته این کار هم به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

بدون شک از بازی چهارشنبه این هفته سپاهان در مقابل ذوب‌آهن شرایط برای سرمربی پرتغالی سپاهان تغییر خواهد کرد و مترجم او که تعبیر عبارت "حیا کن، رها کن" معروف در فوتبال ایران را برای او ترجمه کرده حتماً به مورایس هم تاکید کرده که نتیجه نگرفتن در شهرآورد فوتبال اصفهان عاملی برای اعتراض همه جانبه سپاهان است و دیگر محبوبیت پیش از این مورایس در بین سپاهانی‌ها کارساز نخواهد بود.

البته از نظر باشگاه سپاهان که همچنان بدون مدیرعامل اداره می‌شود مورایس به احتمال زیاد تا پایان فصل روی نیمکت تیمش خواهد نشست چون سپاهان در این چند ماه جریمه‌های مالی زیادی در ایران و آسیا داشته و با توجه به هزینه‌های صورت گرفته در طول فصل تقریباً می‌توان گفت که سپاهان پول آن‌چنانی برای اخراج و پرداخت حق فسخ قرارداد مورایس و دستیارانش در حساب ندارد و این سرمربی پرتغالی اگر استعفا ندهد بدون شک تا پایان فصل می‌تواند همچنان به عنوان سرمربی روی نیمکت تیمش بنشیند و اگر نتیجه نگیرد باید شعارهای هواداران سپاهان را هم تحمل کند.

یارگیری‌های ضعیف در حوزه بازیکنان خارجی و تصمیم‌های عجیب و غریب روی نیمکت دو عامل مهم برای تضعیف تیم مورایس در این فصل بوده است که قطعاً سرمربی خارجی سپاهان باید جوابگوی این وضعیت باشد.

البته مورایس در این مسیر تنها نیست و پاکو خمز سرمربی خارجی تراکتور هم بعد از شکست در مقابل ذوب آهن با اعتراض هواداران تیمش روبرو شده و این موضوع باعث شده تا این دو سرمربی خارجی سخت‌ترین روزهای خودشان در فوتبال ایران را تجربه کنند و هر لغزش دیگری از جانب مورایس و خمز می‌تواند کار آنها را در فوتبال ایران تمام کند.

کد خبر 744404

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • روزهای سخت مورایس؛ شرایط سپاهان پایدار می‌شود؟
  • محکومیت سپاهان و محرومیت هواداران شمس آذر
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد
  • صندلی مورایس روی نیمکت سپاهان لرزان است
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)