Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@16:34:22 GMT

انتشار جزئیات قرارداد استوکس با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۹۵۰۱

انتشار جزئیات قرارداد استوکس با پرسپولیس

آنتونی استوکس بابت غیبت در هر بازی رسمی پرسپولیس ۵۰ هزار دلار جریمه می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  آنتونی استوکس بار دیگر به تهران برنگشت تا به روزهای غیبت خود در این تیم بیافزاید.

مهاجم ایرلندی سرخ ها که سابقه بی انضباطی های فراوان را در کارنامه خود داشت در پرسپولیس نیز چنین رفتارهایی را انجام می دهد تا نشان دهد علاقه ای به اطاعت از تصمیمات باشگاه طرف قراردادش ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوابق بی انضباطی های استوکس سبب شد تا باشگاه پرسپولیس قراردادی را با بندهای مختلف با او به امضا برساند.

او که برای عقد قرارداد پنج ماهه با پرسپولیس مبلغ 250 هزاردلار دریافت می کند در ابتدا 70 هزاردلار گرفت تا پس از کش و قوس های فراوان و با تاخیری 10روزه به تهران بیاید.

مهاجم سرخپوشان پایتخت که با رقمی بالا با پرسپولیس قرارداد بسته بابت غیبت بدون اجازه از سوی سرمربی تیم مبلغ 3000دلار جریمه می شود.

همچنین. این بازیکن متعهد شده است بابت غیبت در هر دیدار رسمی نیز 50هزاردلار جریمه می شود.

جرایم استوکس با نامه رسمی یحیی گل محمدی سرمربی تیم به باشگاه اتخاذ خواهد شد و باشگاه پرسپولیس نیز متعهد می شود ماهانه 50 هزاردلار به استوکس بدهد. در غیر اینصورت این بازیکن می تواند با تاخیر در پرداختی پرسپولیس پس از دوماه قرارداد خود را با دریافت تمام پول قراردادش یکطرفه فسخ کند.

منبع: فوتبالی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس آنتونی استوکس کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، محمود قامت معاون سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: هرشرکتی که واگذار می‌شود شامل بدهی و دارایی است. خریداران وقتی در مزایده شرکت کردند این را پذیرفتند و در قرارداد اطلاعات مالی هم وجود دارد. خریداران وقتی به مزایده ورود کردند، باید بدهی را طبق زمانبندی پرداخت کنند.

وی افزود: این مشمول همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی است. هر واگذاری که انجام می‌شود با قراردادی است و در طول مدت آن قرارداد که برای پرسپولیس و استقلال شش سال است، تحت نظارت سازمان خصوصی سازی خواهد بود و تعهدات مالی و غیرمالی تحت نظارت و کنترل سازمان خصوصی سازی است.

او با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: البته این موضوع نافی نظارت عمومی وزارت ورزش بر تمام باشگاه‌ها نیست اما سازمان خصوصی‌سازی در طول قرارداد نظارت خود را دارد که مهمتر از همه مدیریت بهره ور و تداوم اکار است که انتظار داریم در این مدت شش سال شرکت را از وضعیت فعلی به شرایط بهره ور برسانند.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس