Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:24:54 GMT

بازار به خاطر کرونا تعطیل نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۹۵۸۰

بازار به خاطر کرونا تعطیل نمی‌شود

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به لزوم رعایت اصول بهداشتی از سوی اصناف و بازاریان گفت: اصناف و بازاریان با حفظ رعایت نکات بهداشتی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

جلال‌الدین محمدشکریه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی از سوی اصناف و بازاریان اظهار کرد: اصناف خود را مقید می‌داند با حفظ و رعایت اصولی بهداشتی برای رفاه حال مردم بازار را سرپا نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم حفظ سلامت بازاریان و شهروندان گفت: به مشاغل پرخطر مانند فست فودها، گیم‌نت‌ها، کافی‌نت‌ها، رستوران‌ها و نانوایی‌ها تأکید شده که مسائل بهداشتی را کاملاً رعایت کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به گشت مشترک از واحدهای فروش تجهیزات پزشکی تصریح کرد: مردم آرامش خود را حفظ کرده و دستورات پزشکی و بهداشتی را به‌خوبی رعایت کنند.

شکریه از برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس هماهنگی در راستای الصاق برچسب شناسه بر روی کالاهای لوازم‌خانگی در اتاق اصناف مرکز گیلان خبر داد و افزود: هشت قلم کالا از لوازم‌خانگی شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، کولرگازی، اسپلیت، جاروبرقی و ماکروویو مشمول ثبت شناسه کالا هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و لزوم پاسخگویی مدیران استان به مردم گیلان، شهردار کلانشهر رشت، فردا از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح پاسخگوی سوالات و درخواست مردمی خواهد بود.
طبق این اطلاعیه مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد گیلان هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ از طریق شماره تلفن ۱۱۱، بی واسطه پاسخگوی مردم استان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند