Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکل دانشجویی جامعه رسانه اسلامی دانشگاه صدا و سیما طی بیانیه‌ای خواستار بررسی سلامت دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه با توجه به شیوع بیماری کرونا شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تشکل دانشجویی جامعه رسانه اسلامی دانشگاه صدا و سیما خواستار بررسی سلامت دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه با توجه به شیوع بیماری کرونا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن این بیانیه به شرح زیر است: جامعه رسانه اسلامی دانشجویان دانشگاه صداوسیما از همان دقایق اولیه گسترش ویروس کرونا پیگیر وضعیت دانشجویان است

جامعه رسانه اسلامی در همان دقایق اولیه گسترش بیماری کرونا در تهران موضوع تعطیلی دانشگاه را تا مشخص شدن وضعیت شیوع این بیماری با ریاست دانشگاه مطرح نموده است. بعد از اعلام رسمی تعطیلی دانشگاه‌ها نیز این تشکل درخواست کرد تا غیبت‌های دانشجویان خوابگاهی جهت بازگشت به خانه‌های خود موجه شود و یا تقویم آموزشی برای انتقال هفته‌های آموزشی باقی مانده تا آخر سال به سال آینده تغییر یابد.

مطالبه دیگر اعزام یک اکیپ پزشکی به خوابگاه‌ها جهت اموزش، ضدعفونی سازی و بررسی وضعیت سلامتی دانشجویان خوابگاهی بود که مسئولین پاسخ دادند در دست اقدام است.

به دنبال مطرح شدن تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی، این تشکل ضمن غیر منطقی دانستن این تصمیم موضوع را از مسئولین مرتبط پیگیری کرده و خواستار عدم اجبار دانشجویان دارای عذر موجه برای تخلیه خوابگاه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیوع کرونا ویروس کرونا تعطیلی دانشگاهها دانشجویان خوابگاهی رسانه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه گفتگو محور «آرمان» با حضور «مهدی صارمی» رئیس مرکز مطالعات راهبردی فقه حکومتی به بررسی وضعیت عفاف و حجاب در کشور می‌پردازد.
برنامه «آرمان» روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.

برنامه گفت وگوی ویژه معارفی آرمان در گفتگو با شخصیت‌های فرهنگی، معارفی، سیاسی و اجتماعی به بررسی موضوعات روز حوزه فرهنگ و معارف اسلامی در کشور می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم