Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@07:10:05 GMT

برگزاری جلسات آموزشی پیشگیری از کرونا ویروس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۹۶۴۸

برگزاری جلسات آموزشی پیشگیری از کرونا ویروس

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا تحصیلی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اعلام اینکه آموزش، رکن اصلی پیش گیری از ابتلا به کرونا ویروس است، اظهار کرد: جلسات آموزشی کمک‌های اولیه برای کارمندان شرکت ویژه این ویروس، توسط جمعیت هلال احمر و در دو جلسه، پیرامون آموزش راه‌های پیشگیری از بیماری‌های واگیردار به خصوص کرونا ویروس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راستای اطلاع رسانی و آموزش پیش گیری از کرونا ویروس، بنر، شاسی و استندهای آموزشی در ساختمان مرکزی، واحدهای تابعه و 20 جایگاهCNG سواری و اتوبوس رانی نصب شد.

کد خبر 4861025

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا لغو روادید شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش انتخابات 98 قوه قضاییه شهر تهران محسن حاجی میرزایی آتش نشانی مترو نیروی انتظامی دستگیری سارق قاسم سلیمانی کمیته امداد امام خمینی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی و ملی‌پوشان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: یک دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی و ملی‌پوشان رشته‌های مختلف ورزشی در قشم برگزار می‌شود.

مظفر مهری خادمی‌نسب شامگاه ۲۶ فروردین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان، اظهار کرد: یک دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی و ملی‌پوشان رشته‌های مختلف ورزشی به مدت دو روز در مورخ ۲۷ لغایت ۲۸ فروردین‌ماه سال جاری در جزیره قشم برگزار می‌شود.

 وی افزود: در این دوره، علاوه بر دوره اخلاق حرفه‌ای اردوی راهیان پیشرفت هم در کنار آن با حضور نخبگان، کاپیتان‌ها، مربیان و ملی‌پوشان در قشم برگزار می‌شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان ادامه داد: موضوع مدنظر وزارت اخلاق حرفه‌ای است واین دوره اخلاق حرفه‌ای برای مربیان تیم‌های ملی و داوران که در عرصه‌های بین‌المللی شرکت می‌کنند هم برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی و ملی‌پوشان
  • برگزاری کارگاه آموزشی حفظ محیط کوهستان در گلبهار
  • ۶ میلیون نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در استان مرکزی ارائه شد
  • برگزاری نخستین جلسه هماهنگی برای بازی‌های داخل سالن آسیا
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان دوره آموزشی در شهرداری اصفهان