Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@11:10:53 GMT

خط و نشان هافبک ذوب آهن برای ارسلان مطهری

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۹۷۰۱

خط و نشان هافبک ذوب آهن برای ارسلان مطهری

هافبک ذوب آهن مدعی شد با توجه به شناختی که از ستاره گلزن استقلال دارند، راه مهار او در این بازی را بلدند و امیدوار به کسب نتیجه در آزادی خواهند بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ذوب آهن در شرایطی در استادیوم آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت که ارسلان مطهری که در نیم فصل به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شده، مهاجم مهارناپذیری نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال حمید بوحمدان ، هافبک ذوبی‌ها مدعی است با توجه به شناختی که از ارسلان مطهری دارند، قادر خواهند بود او را در این بازی مهار کنند و مانع از شکل گیری جشن گل او شوند.

بوحمدان درباره شرایط تیمش در این بازی می‌گوید:

شرایط تیم خوب است و چند روز فاصله‌ای که بین بازی‌ها افتاد یک ریکاوری برای ما بود تا با انرژی و انگیزه بیشتری تمریناتمان را برای بازی با استقلال پیگیری کنیم. قطعاً بازی سختی مقابل استقلال داریم و آنها در هفته‌های اخیر در لیگ نتایج خوبی کسب کرده‌اند و بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران این تیم کار سختی است ولی خب ما هم ذوب آهن هستیم و تیم کوچکی نیستیم که از این مصاف ترس داشته باشیم و با توجه به وضعیتمان در جدول نیاز مبرم به هر ۳ امتیاز این بازی داریم و برای برد وارد زمین می‌شویم.

هافبک ذوب آهن در مورد غایبان سرشناس استقلال در این بازی مثل دیاباته هم گفت:

استقلال تیم پرمهره‌ای است و درست است که دیاباته بازیکن کلیدی و مهم این تیم است ولی اینگونه نیست که در نبود او به مشکل بخورند و در دیدارهای اخیر دیدید که بدون او هم در خط حمله عملکرد خوبی داشتند. ما اهل کری خواندن نیستیم و همه تلاشمان این است که بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم و با بهترین نتیجه ممکن بازی را به پایان برسانیم.

بوحمدان در مورد رویارویی با ارسلان مطهری در این بازی هم گفت:

ارسلان تا ۲ ماه قبل در جمع ما بود و حالا روبروی ما بازی می‌کند و یکی از زیبایی‌های فوتبال که آن را جذاب می‌کند همین است که از فردای خودت خبر نداری. ارسلان در ذوب آهن شرایط خوبی داشت و حالا در استقلال هم در همین چند هفته توانایی‌های خود را نشان داد ولی ما با شناختی که از او داریم راه مهار کردنش را هم بلدیم و امیدوارم بتوانیم در این کار موفق باشیم.

حمید بوحمدان هافبک ذوب آهن در مورد اینکه دیگر مثل سابق به محوطه جریمه حریفان نفوذ نمی‌کند و شانس گلزنی کمتری دارد هم توضیح داد:

در زمان منصوریان شعاع حرکتی من بیشتر بود و آزادی عمل بیشتری داشتم ولی حالا آقای رادولوویچ از من می‌خواهد کمتر نفوذ کنم و به هر حال هر سرمربی سلیقه و تفکر خودش را دارد و من هم به خواسته سرمربی احترام می‌گذارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید بوحمدان حمید بوحمدان ذوب آهن اصفهان هافبک ذوب آهن ارسلان مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد