Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@12:21:54 GMT

با حمایت بانک رفاه،یک شرکت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۹۷۱۷

با حمایت بانک رفاه،یک شرکت افتتاح شد

پول نیوز - در راستای تحقق شعار سال و حرکت در مسیر رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید با حمایت بانک رفاه، شرکت پارسیس آلومینیوم کویر یزد افتتاح شد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای تحقق شعار سال و حرکت در مسیر رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید، با حمایت بانک رفاه، شرکت پارسیس آلومینیوم کویر یزد با حضور مسوولان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، در مراسمی که با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار، امام جمعه و سایر مسوولان استان برگزار شد، مدیر شعب بانک رفاه یزد گفت: بانک رفاه به عنوان یکی از بانک های تجاری بزرگ کشور با حمایت از صنایع مولد، همواره در مسیر رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید گام برمی دارد و همگام و همراه فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان است.

در ادامه، مدیر عامل شرکت پارسیس آلومینیوم کویر یزد ضمن تقدیر از حمایت های بانک رفاه در راه اندازی این مجموعه گفت: این شرکت اولین و تنها تولید کننده پروفیل در و پنجره های نوین آلومینیومی در مرکز و جنوب کشور است که علاوه بر اشتغال زایی مناسب، ظرفیت بالای تولید و صادرات در حوزه پایین دستی صنایع فولاد را نیز خواهد داشت.

شایان ذکر است، بانک رفاه با پرداخت تسهیلات 120 میلیارد ریالی نقش مهمی در راه اندازی این شرکت داشته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک رفاه پول نیوز رونق تولید تسهیلات بانکی وزارت صنعت بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان سمنان اظهار کرد: شاخص‌ها نشان‌دهنده کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان سمنان است.

وی افزود: برخی واحد‌های تولیدی در استان به دنبال نیروی کار هستند که خبر بسیار خوبی است. نرخ تورم در استان کاهشی و رشد اقتصادی رو به افزایش است.

رئیس جمهور اضافه کرد: رشد تولید و رشد اقتصادی می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کند، شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گروی تولید است؛ تلاش در تمام کشور باید در مسیر افزایش تولید باشد.

رئیسی با بیان اینکه وقتی بانک یک واحد تولیدی را تملک می‌کند، به دلیل اشتغال در زمینه پولی و مالی به تولید و صنعت توجه نمی‌کند، تأکید کرد: وزارت صمت، ستاد واحد‌های تولیدی و صنعتی و بانک مرکزی با تشکیل کارگروهی مشترک، فعال شدن واحد‌های تولیدی احیاشده  در تملک بانک‌ها را پیگیری کنند.

وی گفت: به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند؛ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند.

رئیس جمهور همچنین اضافه کرد: مشارکت مردم باید با سازوکارهایی همراه باشد؛ یکی از جلوه‌های این سازوکار تعاونی‌ها هستند که می‌توانند به اقتصاد کشور کمک کنند.

رئیسی ادامه داد: معاونت تعاون وزارت رفاه و بخش‌های دیگر از تعاونی‌ها بدانند امسال یکی از جلوه‌های مهم مشارکت مردم، میدان دادن به تعاونی‌ها است.



در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • پرچم ایران بر دستان کودکی در قلب کویر طبس به حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • گلایه تولیدکنندگان از عدم تخصیص سهمیه ارزی از سوی بانک مرکزی/ با دست خودمان تولید را زمین‌گیر نکنیم
  • سیاست‌ های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد