Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس احتمالا با تاخیر آغاز شود. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در حالی که تیم‌ها برای هر بازی باید 90 دقیقه قبل از سوت شروع در ورزشگاه باشند کاروان پرسپولیس 15 دقیقه زودتر از این زمان به ورزشگاه رسید تا خود را آماده بازی امروز مقابل سپاهان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اکنون و در شرایطی که کمتر از یک ساعت تا شروع بازی باقیمانده، کاروان تیم میزبان هنوز به ورزشگاه نرسیده است.

جلال مرادی، ناظر بازی در بدو ورود کاروان پرسپولیس به پیروانی، مدیر تیم اعلام کرد که به دلیل اینکه تعدادی از هواداران سپاهان مقابل هتل این تیم تجمع کرده‌اند، احتمال دارد بازی با تاخیر شروع شود. این موضوع با اعتراض شدید پیروانی همراه شد و او گفت پرسپولیس به موقع رسیده و مشکلی برای شروع بازی ندارد.

به گزارش تسنیم طبق برنامه قرار است این دیدار ساعت 16:15 آغاز شود.

اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سپاهان اصفهان پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سپاهان اصفهان پرسپولیس فوتبال سپاهان اصفهان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب استادیوم محل برگزاری بازی‌های استقلال ملاثانی به یک بحران عجیب برای آبی‌ها تبدیل شده است. پس از اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم با فجرسپاسی و مخالفت مسئولین استادیوم غدیر با برگزاری مسابقات ملاثانی و نماینده شیراز در این ورزشگاه، حواشی زیادی پیش آمد.

مدیریت استقلال ملاثانی در تلاش بود تا بتواند بازی این تیم برابر سپاهان از رقابت‌های جام حذفی را در یکی از استادیوم‌های غدیر یا فولاد آرنا اهواز برگزار کند که این اتفاق رخ نداد و پس از مخالفت دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان، حالا از مکان برگزاری این بازی رونمایی شده است.

با اعلام ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و عدم وجود استادیوم در دسترس در اهواز، بازی حساس استقلال ملاثانی و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و به میزبانی شهر مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد