Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@11:19:49 GMT

طرح دانشگاه آزاد برای اشتغال فارغ التحصیلان/راه اندازی دوازده مدرسه سما در همدان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۹۹۱۵

به گزارش ایسکانیوز، در تازه ترین قسمت خبرانه خبرهایی از برگزاری مسابقه ایده تا عمل با رویکرد ایمنی در معادن در واحد کرمان همچنین طرح جدید دانشکاه آزاد اسلامی برای اشتغال فارغ التحصیلان و در آخر ساخت نمونه داخلی دوربین غربال گری حرارتی توسط پژوهشگران مشهد را می بینیم.

349 / 349 خبرانه دوربین غربالگری شایان دنیادیده مدارس سما ایمنی در معادن .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدارس سما ایمنی در معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ماکو در بازدید از مدرسه شیخ فضل الله نوری ماکو و مدرسه روستای کوسج از ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو خبرداد و گفت: قرارداد بازسازی و نوسازی مدرسه شیخ فضل الله نوری ماکو و مدرسه روستای کوسج امضا شد.

 

مهدی عبداله زاده با اشاره به اهداف شکل گیری مناطق آزاد و با تاکید بر تسریع در انجام امور زیربنایی، عمران و آبادانی در منطقه به عنوان یکی از اهداف اصلی سازمان منطقه آزاد ماکو، از ابلاغ قرارداد بازسازی و نوسازی مدرسه شیخ فضل الله نوری ماکو و مدرسه روستای کوسج خبر داد، که پس از اتمام مدارس عملیات اجرایی این پروژه شروع خواهد شد.

 

وی افزود: سازمان منطقه آزاد ماکو در راستای عمران و آبادانی و ارائه خدمات عمومی با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی به صورت مشارکتی این دو پروژه را اجرا می کند.

وی سهم سازمان منطقه آزاد ماکو را در این دو پروژه ۴۳ میلیارد ریال اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • رشد۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری در احیا معادن راکد استان زنجان
  • راه اندازی ۵ واحد فرآوری معدنی جدید
  • راه اندازی شورای عالی تعاون در چهارمحال و بختیاری