Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن نیازمند اتاق‌های فکر و هیئت‌های اندیشه ورز هستیم تا کارها کارشناسی شده به جلو حرکت کند گفت: تاثیر خون حاج قاسم سلیمانی به خارج از مرزهای ایران اسلامی رفته است. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در نشست ائمه جمعه خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه از خون شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش به اسلام و مسلمین هدیه شد پیروزی مشهودی بود که حاصل شد اظهار داشت: البته انسان به زوایای نعمت توجه کمتری دارد اما آنچه که توطئه استکبار بود و آنچه که امروز شاهد آن هستیم 180 درجه با یکدیگر تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان با توجه به زمینه‌سازی‌هایی که داشتند، می‌خواستند تا فتنه‌ها پشت سر هم و به بهانه‌های مختلف تا انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه پیدا کند و به نحوی مانع از برگزاری انتخابات شوند تا پس از آن تغییر و براندازی نظام را در دستور کار قرار دهند و برای اینکه از خود ضربه شصتی نیز نشان دهند طرح شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش را اجرایی کردند تا شانس خود را آزمایش کنند.

پای حرف مردم مازندران| رای می‌دهیم؛ رای ما به برکت خون حاج قاسم استسردار غیب‌‌پرور: انتقام خون حاج قاسم ‌تنها چند موشک نیست / اخراج ‌از منطقه انتقام اصلی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متأسفانه نسبت به اینکه دشمنان به دنبال چه بودند و اکنون چه شرایطی حکم فرما است کم توجه هستیم بنابراین اتفاقاتی که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به وقوع پیوست سرآغاز یک امر است که نیازمند کار و تلاش مضاعف است.

عبادی با بیان اینکه خون حاج قاسم سلیمانی و وصیت‌نامه وی جامعه را بیدار کرد، حاج قاسم با عظمتی که داشت خودش را سرباز ولایت می‌دانست افزود: در زمینه بیداری و کارآیی مردم و همچنین مبارزه با فساد و راه‌های انحرافی و گشودن راه‌های هدایت برای مردم و مخصوصاً نسل جوان کار بسیار وجود دارد.

وی اظهار داشت: تأثیر خون حاج قاسم سلیمانی به خارج از مرزهای ایران اسلامی رفته است، توطئه‌ها، تحریم‌ها و حمله‌هایی که از جانب دشمنان صورت می‌گیرد هر کشوری را از پای درمی‌آورد. اما ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله در مقابل شرق و غرب عالم ایستاد و نشان داد که از پای نمی‌افتد.

امام جمعه بیرجند گفت: دشمنان آنقدر در تبلیغات قوی هستند که راست را به جای دروغ و دروغ را به جای راست به خورد مردم می‌دهند و آنقدر فنی عمل می‌کنند که از هیچ، کوه می‌سازند، اما ما هنوز با همان ابزار کندی که مربوط به زمان‌های دور بوده، عمل می‌کنیم پس نیازمند ابتکار، برنامه و نوآوری در جهت شیوه‌های تبلیغاتی هستیم.

عبادی افزود: برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن نیازمند اتاق‌های فکر و هیئت‌های اندیشه ورز هستیم تا کارها کارشناسی شده به جلو حرکت کند.

دنیا پرستی یکی از مهم‌ترین گرفتاری‌های بشر کنونی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی همچنین در جلسه درس اخلاق طلاب و روحانیون حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند گفت: در روایات آمده است که دوستی دنیا منشأ هر اشتباه و کلید هر گناه و سبب نابودی هر نیکویی است.

وی بیان کرد: برای دنیا در لغت دو ریشه ذکر کرده‌اند «دنو» به معنای نزدیکی و «دنی» به معنای پست و حقیر است اگر دنیا به معنای این عالم باشد که تمام آن آیات و نشانه‌های خداوند حکیم است.

امام جمعه بیرجند گفت: دنیا ابزاری برای رشد انسان است اما اگر انسان این ابراز را هدف خود قرار دهد بسیار پست و حقیر خواهد بود چرا که هدف اصلی را که رسیدن و سیر به سوی کمال مطلق است را نادیده می‌گیرد.

عبادی افزود: دنیا انسان را مغرور می‌کند؛ دنیا پرستی یعنی انسان  قبله اندیشه خود را دنیا قرار دهد. دنیاطلبی و دنیا پرستی یکی از مهم‌ترین گرفتاری های بشر کنونی است و این همان تفکر لیبرال دموکراسی غرب است.

انتهای پیام/245/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی ایران اسلامی خراسان جنوبی خون حاج قاسم ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیده نشده از حاج قاسم

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار چهارباغی در مراسم سالگرد شهادت سرلشگر شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه) در تبریز گفت: حاج قاسم اولین نفری بود که وارد نبل و الزهرا شد. بعد از نامه مشهور شیعیان، حاج قاسم وقتی خودش شخصا وارد شهر شد، مردم با نقل و برنج و هرچه داشتند به استقبال نیروهای مقاومت آمدند. مردم نبل و الزهرا باور نمی کردند مقاومت به شهر رسیده است، در جلوی مقاومت هم سردار سلیمانی قرار داشت. چنان شور و شعفی ایجاد شده بود که من فقط در آزادی خرمشهر دیده بودم.

وی افزود: ساعتی قبل از آغاز عملیات توپخانه، به حاج قاسم پیشنهاد دادم که چند روزی است نخوابیدید استراحت کنید و موقع آغاز عملیات بیدارتان می‌کنم. خواستیم رمز را بخوانیم که حاج قاسم چنان عمیق خوابیده بود با خودم گفتم «بگذاریم کمی استراحت کند» ؛ با غرش توپخانه شهید سلیمانی بیدار شد. به اتاق عملیات آمد و گفت : چرا بیدارم نکردید؟!دلیل را جویا شدم و گفت: صدای من موجب می‌شود دشمن بفهمد قاسم اینجاست و دلش مطمئنا خالی خواهد شد، نیروهای خودی هم مطلع می‌شوند کنارشان هستم.

سردار چهارباغی در ادامه به اهمیت نیروی انسانی در نزد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بارها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت؛ به او گفتم : اسارت شما هزینه زاست. بدست دشمن بیفتید چی؟ گفت: محمود، این بچه های افغانستانی، پاکستانی، سوری، عراقی، لبنانی، ایرانی و همه در مقاومت عین فرزندان خودم هستند. تا مطمئن نشوم نمی گذارم جایی بروند.

کد خبر 847148 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه قاسم سلیمانی

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان