Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از هماهنگی برای صدور گواهی سلامت برای مسافران شهرهای مختلف کشور ترکیه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علی کاشانی حیدری با اشاره به هماهنگی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهار داشت در همین راستا سفر به کشور ترکیه با دریافت کارت سلامت پزشکی امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

نامه وزیر بهداشت برای ارسال پیامک‌های آموزشی پیشگیری از کرونا



وی با بیان اینکه صدور کارت سلامت برای سفر به ترکیه به صورت موقت اجرا می شود گفت : مسافران ترکیه می توانند پس از ورود به سالن پذیرش ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با مراجعه به کانترهای ٨١ و ٨٢ و پس کنترل دمای بدن، علائم بیماری کرونا و پاسخ به سوالات پزشکی، اقدام به دریافت کارت سلامت نمایند.

کاشانی حیدری افزود مسافران به مقاصد شهرهای کشور ترکیه باید قبل از دریافت کارت پرواز با مراجعه به کانترهای یاد شده؛ کارت سلامت پزشکی خود را دریافت کرده و سپس اقدام به تحویل بار و دریافت کارت پرواز نمایند.

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد پایگاه مراقبت بهداشت مرزی مستقر در سالن خروجی ترمینال مسافری شماره یک نیز آماده خدمت رسانی به مسافران محترم خواهد بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا کارت پرواز فرودگاه امام ویروس کرونا ترکیه مسافران شهر فرودگاهی امام خمینی دریافت کارت کارت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس نوتام صادره شماره «۱۳۳۰» تمام پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد تا ساعت (۱۰:۳۰) صبح امروز (۳۱ فروردین) امکان پذیرش و اعزام مسافر راه نخواهد داشت.

برهمین اساس پروازهای این بازه زمانی باطل شد و مسافرین از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 6082233 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروازهای کشور و فرودگاه‌ها بعد از فعال شدن پدافندها
  • تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول