Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال تهران در یک بازی مانده به رویارویی با پرسپولیس تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد. مهاجم آبی پوشان تا به امروز از میادین دور بوده است و طی سه بازی گذشته برابر پرسپولیس، الشرطه عراق و الاهلی عربستان غیبت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهاجم استقلال تهران در حالیکه آبی پوشان برای بازی هفته دوم آماده می‌شدند و فیزیوتراپی خود را در ایران دنبال می‌کرد به یکباره به کشور فرانسه سفر کرد تا با خانواده‌اش دیدار کند. با وجود اینکه با بازگشت دیاباته پیش بینی می‌شد او می‌تواند حداقل تا یک هفته دیگر به میادین بازگردد اما مرخصی بدهنگامی که این بازیکن داشته وضعیت او را بدتر هم کرده است!

 

طی این مرخصی که فرهاد مجیدی اعلام کرد با دستور مستقیم او دیاباته توانست تهران را ترک کند این مهاجم قول داده بود که تمرینات توانبخشی خود را در مسافرت سپری کرده تا روند بهبود او دچار مشکل نشود اما آزمایش‌های جدید کادر پزشکی باشگاه استقلال نشان می‌دهد که دیاباته تمرینات را انجام نداده و امکان دارد تا پایان سال جاری نتواند استقلال را همراهی کند.

 

حالا که یکی از اثرگذارترین مهاجمان استقلال در فصل جاری به تعهدی که داشته عمل نکرده باید منتظر ماند و دید فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی که با مسائل انضباطی به راحتی کنار نمی‌آید چه جریمه‌ای برای این بازیکن در نظر خواهد گرفت.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شیخ دیاباته مهاجم استقلال استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف

به گزارش فرارو و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد