Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر ضرورت رعایت ایمنی و بهداشت در واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین در جلسه شیوه های پیشگیری از کرونا ویروس- که صبح روز یکشنبه 4 اسفند با حضور کارشناسان بهداشت حرفه ای و مسوولان ایمنی شرکت ها در سالن جلسات تشکیل شد- گفت: ملت بزرگ ایران نشان داده در بحث اقتصادی می تواند موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اقتصاد مقاومتی را درست کار کردن، درست مصرف کردن و تلاش بیشتر برای بهره وری بیشتر از شرایط موجود برشمرد و با بیان اینکه، شرکت های مستقر در استان نه تنها تاثیر منطقه ای بلکه تاثیر ملی دارند، افزود: ما نسبت به جان خود و دیگران مسوولیت داریم. شرایط مناسب کار باید برای نیروهای شاغل در این واحدها فراهم شود.
غمگین اظهار کرد: در آموزه های دینی برای مراقبت از جسم تاکید شده است. یکی از اولویت های ما در اداره کل جدی گرفتن موضوع ایمنی و بهداشت کار بوده و برهمین اساس بازرسان کار را مکلف کردیم بحث بهداشت کار را در بازرسی های میدانی به صورت ویژه مورد رصد قرار دهند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان درباره کرونا ویروس گفت: موضوعی که این روزها دنیا را به خود مشغول کرده است، شیوع کرونا ویروس است.
غمگین، نظافت فردی را مهم ترین اثر و عامل جلوگیری از ابتلا یا شیوع این ویروس دانست و تاکید کرد: رعایت ایمنی و بهداشت در واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی باید جدی گرفته شود.
گفتنی است: روز گذشته نشستی به دستور استاندار خوزستان برای بررسی نحوه مقابله با این ویروس انجام شد که رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از برنامه ریزی برای این مهم خبر داد و گفت: بیمارستان رازی به صورت معین انتخاب شده و چند بیمارستان دیگر نیز برای نیاز احتمالی کاملا آماده هستند.
گفتنی است: در این نشست دکتر "کنانی" و دکتر جمشیدیان پزشکان متخصص بیماری های عفونی تاریخچه ای از شیوع بیماری کرونا و راه های پیشگیری از این بیماری را ارایه دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی خوزستان ایمنی و بهداشت کل تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان سمنان اظهار کرد: شاخص‌ها نشان‌دهنده کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان سمنان است.

وی افزود: برخی واحد‌های تولیدی در استان به دنبال نیروی کار هستند که خبر بسیار خوبی است. نرخ تورم در استان کاهشی و رشد اقتصادی رو به افزایش است.

رئیس جمهور اضافه کرد: رشد تولید و رشد اقتصادی می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کند، شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گروی تولید است؛ تلاش در تمام کشور باید در مسیر افزایش تولید باشد.

رئیسی با بیان اینکه وقتی بانک یک واحد تولیدی را تملک می‌کند، به دلیل اشتغال در زمینه پولی و مالی به تولید و صنعت توجه نمی‌کند، تأکید کرد: وزارت صمت، ستاد واحد‌های تولیدی و صنعتی و بانک مرکزی با تشکیل کارگروهی مشترک، فعال شدن واحد‌های تولیدی احیاشده  در تملک بانک‌ها را پیگیری کنند.

وی گفت: به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند؛ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند.

رئیس جمهور همچنین اضافه کرد: مشارکت مردم باید با سازوکارهایی همراه باشد؛ یکی از جلوه‌های این سازوکار تعاونی‌ها هستند که می‌توانند به اقتصاد کشور کمک کنند.

رئیسی ادامه داد: معاونت تعاون وزارت رفاه و بخش‌های دیگر از تعاونی‌ها بدانند امسال یکی از جلوه‌های مهم مشارکت مردم، میدان دادن به تعاونی‌ها است.



در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند