Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@23:52:18 GMT

وحشتِ این روزهای محمدحسین مهدویان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۱۷۱

وحشتِ این روزهای محمدحسین مهدویان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی واکنش‌های نادرست به شیوع ویروس کرونا در جامعه، اعتراض چهره‌های هنری، دانشگاهی و علمی را برانگیخته است. از جمله محمدحسین مهدویان، کارگردان فیلم‌هایی چون «ماجرای نیمروز» و «درخت گردو»، در پستی اینستاگرامی، کم‌رنگ شدن روحیه ایثار و نوع دوستی در جامعه را بسیار خطرناک توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این پست اینستاگرامی نوشته است: «از ویروس کرونا نمی‌ترسم. می‌دانم خطرناک‌تر از آنفولوآنزا نیست. اما راست‌اش از جامعه‌ی هزار‌تکه‌ای می‌ترسم که افرادش جز خودشان چیز دیگری را نمی‌بینند. در یکی از ویدئوهای این چند روز دیدم بیمار مشکوکی را به بیمارستانی می‌بردند، همان‌جا صدای پرستاری را شنیدم که با دلخوری می‌گفت: «این همه بیمارستان. چرا اینا رو آوردن این‌جا؟» این جمله ترسناک‌ترین سخنی بود که در این چند روز شنیدم. قسم‌‌ها و قوانین حرفه‌ای را کنار بگذارید. ما انسانیم. دیدن بعضی پرستاران و پزشکان مضطرب از مواجهه با بیماران «البته نه همه‌ی پزشکان و پرستاران»، احتکار‌کنندگان ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده، اعتراض هم‌راه با خشونت مردم یک شهر به بیمارستانی که برای قرنطینه‌ی هم‌وطنان بیمارشان انتخاب شده و هر آن‌چه بی‌معرفتی ما نسبت به هم‌دیگر را نشان می‌دهد، برای من به مراتب ترسنا‌ک‌تر از این ویروس دوزاری است. چه به سرمان آمده؟
در این مملکت ماسک همیشه کم بوده. اما روزگاری مردمی بودند که ماسک از صورت برمی‌داشتند تا جان‌شان را به هم‌وطن دیگری هدیه کنند. اتفاقا امروز ماسک‌ها بیشتر شده‌اند اما وحشت این‌جاست که گویی تخم آن مردم عاشق را ملخ خورده. راستی چه‌طور آن روح ایثار و نوع‌دوستی در ما چنین نابود شد؟»

۵۷۵۷

کد خبر 1356198

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدحسین مهدویان ویروس کرونا کارگردانان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌ ایرانی+ فیلم

کانال تلگرامی ایرانیکTV ویدئویی از وحشت خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌های ایرانی در اسرائیل منتشر کرد که گفته است: آنچه که ما دیدیم یک چیز واقعا وحشتناکی است! - اخبار رسانه ها -

 

.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • ببینید | وحشت خبرنگار BBC از موشک‌های ایران
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • وحشت خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌ ایرانی+ فیلم
  • وحشت خبرنگار BBC از موشک‌های ایران + فیلم
  • فیلم/ وحشت خبرنگار BBC از موشک‌های ایران
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد