Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اطلاعیه ستاد مرکز راهیان نور کشور؛ قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور بسیج دانشجویی تهران بزرگ طرح خادمین رسانه‌ای راهیان نور ۹۸ را تا اطلاع ثانوی لغو کرد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور بسیج دانشجویی تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای طرح خادمین رسانه‌ای راهیان نور ۹۸ تا اطلاع ثانوی لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اطلاعیه ستاد مرکز راهیان نور کشور مبنی بر لغو اردوهای راهیان نور به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح خادمین رسانه‌ای راهیان نور ۹۸ از سوی قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور بسیج دانشجویی تهران بزرگ تا اطلاع ثانوی لغو شد.   بر اساس این گزارش،  بدهی است که درصورت تغییر شرایط اطلاع رسانی‌های لازم جهت اعزام خادمین رسانه‌ای به منطقه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: راهیان نور دانشجویی بسیج دانشجویی تهران بزرگ اطلاعیه کرونا تا اطلاع ثانوی لغو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد

جعفر يازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر پرواز به کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله شارجه ، دبی، عمان و امارات تا ساعات پیش با تاخیر چندین ساعته روبرو بوده است، گفت: با توجه به بارش‌های سنگین باران و آبگرفتگی معابر و فرودگاه‌ها امکان نشست و برخاست برای پرواز به این مقاصد وجود ندارد و تعداد زیادی از این پروازها ابطال شده است.

وی افزود: به مسافران این پرواز‌ها اعلام می‌شود که حتما پیش از عزیمت برای پرواز‌ها به این مقاصد از آخرین وضعیت پرواز‌ها مطلع شوند.

او اظهار کرد: امکان پرواز‌ها با توجه به هشدار‌های هواشناسی وجود ندارد؛ بنابراین تدابیر لازم برای رسیدگی به مسافران در این بخش در دستور کار قرار گرفته است.

 وی ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد که برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تاخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد
  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • تعطیلی سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی + عکس