Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،سرمربی تیم نساجی دوازدهمین فردی شد که از نیمکت یک تیم لیگ برتری جدا شد. لیگ نوزدهم از نظر تغییرات سرمربیان در تیم‌های مختلف بیشترین آمار را در تاریخ لیگ برتر داشته و اتفاقات عجیب و پرتعدادی از این نظر افتاده است.

در حالی که هنوز هفته بیستم لیگ برتر به اتمام نرسیده و مسابقات این فصل وارد یک سوم پایانی خود نشده، امروز دوازدهمین سرمربی لیگ برتری از سمت خود استعفا داد و به این ترتیب یک تیم دیگر نیز باید تغییر سرمربی را در این فصل تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا مهاجری، سرمربی تیم نساجی قائمشهر که قبلا هم در مقطعی قصد جدا شدن از این تیم را داشت، این بار به دلیل مشکلات جسمانی و دستور پزشکان، اعلام کرد که قادر به ادامه همکاری با تیم محبوب شمال کشور نیست و استعفای خود را ارائه داد.

با این تصمیم مهاجری، تعداد سرمربیانی که این فصل از تیم‌های خود در لیگ برتر جدا شده اند، به عدد شگفت انگیز 12 رسید. قبل از نساجی، تیم‌های پرسپولیس، تراکتور، استقلال، شهر خودرو، صنعت نفت، ماشین سازی، ذوب آهن، پارس جنوبی، گل گهر، شاهین بوشهر و پیکان نیز هر کدام به دلایلی مربیان خود را تغییر داده بودند.

این آمار یعنی در حالی که هنوز 66 درصد مسابقات این فصل از لیگ برتر به اتمام نرسیده، 75 درصد تیم‌ها با تغییرات مهم کادر فنی مواجه شده‌اند که اتفاق بسیار عجیبی است. در حال حاضر فقط امیر قلعه نویی، جواد نکونام، مهدی تارتار و ابراهیم صادقی در همان جایگاهی هستند که فصل را در آن شروع کرده اند. تیم‌های این مربیان به ترتیب در رده‌های سوم، ششم، هشتم و دوازدهم جدول لیگ برتر هستند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران رضا مهاجری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت های لیگ و فصل آینده است.

در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام ها هم مطرح شد، اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسایلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خبرنگار مهر اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

کد خبر 6087304

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری