Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:14:57 GMT

شورای مشورتی کارکنان استانداری سمنان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۴۰۲

شورای مشورتی کارکنان استانداری سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سعدالدین ظهر یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استان سمنان به میزبانی استانداری و با بیان اینکه هماهنگی تشکیل شورای مشورتی کارکنان استانداری سمنان هدف این نشست است، بیان کرد: افزایش مشارکت همکاران در استانداری و فرمانداری‌ها و مجموعه‌های تابع استانداری، از اهداف تشکیل شورای مشورتی کارکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افزایش بهره‌وری، روحیه تعاون و انگیزه خدمت در بین کارکنان استانداری و زیرمجموعه‌های تابعه آن، از اهداف اصلی و سیاست‌ها تشکیل و راه اندازی این شوراست همچنین با راه اندازی این شورا، افزایش مشارکت عمومی در سطوح مختلف کارکنان در بحث تصمیم‌گیری در سازمان و همچنین استفاده از همفکری و تجارب این افراد میسّر خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان، با بیان اینکه نیازمندی‌های کارکنان در زمینه‌های مختلف معیشتی، اقتصادی، سازمانی، اداری و همچنین اصلاح فرآیندها و ساختارهای اداری در این شورا مطرح و بررسی و رسیدگی خواهد شد، گفت: با اجرای این مهم قطعاً کارکنان احساس تأثیرگذاری مثبت و مشارکت در بحث تصمیم‌هایی که برای آنان در سطوح مختلف سازمان گرفته می‌شود را خواهند داشت و حس تأثیرگذاری در تصمیمات سازمان در آنها تقویت خواهد شد.

سعدالدین بیان کرد: نمایندگانی در این جلسه تعیین شدند تا بر طبق زمانبندی مشخص، با تشکیل جلساتی در سطح فرمانداری‌ها و دفاتر کل استانداری، به تبیین اهداف، سیاست‌ها، برنامه‌ها و زمان برگزاری انتخابات برای تعیین نماینده فرمانداری‌ها و دفاتر کل استانداری و زمان تشکیل مجمع عالی و هیئت رئیسه اصلی بپردازند.

وی افزود: نمایندگانی از دفاتر کل استانداری و فرمانداری‌های استان توسط خود کارکنان این مجموعه‌ها انتخاب و در نهایت با تشکیل مجمع عالی این شورا، هیئت رئیسه اصلی شورای مشورتی کارکنان استانداری انتخاب خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان، گفت: بر طبق شیوه نامه‌ای که برای این شورا در نظر گرفته شده این شورا می‌تواند فارغ از وظایف و دستورالعمل‌های کمیته‌های چهارگانه ذیل کارگروه توسعه مدیریت استانداری، به صورت مجزا پیشنهادات خود را به کارگروه‌ها و یا کارگروه توسعه مدیریت استانداری ارائه کنند.

سعدالدین با باین اینکه پیشنهاداتی که توسط کارکنان در این شورا مطرح و پس از بحث و بررسی و تبادل نظر، به عنوان خروجی حاصل از این شورا به سمع و نظر استاندار و معاونین وی رسانده خواهد شد و با طرح در کارگروه توسعه مدیریت استانداری، تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: امید می‌رود با تشکیل این شورا و ارائه پیشنهادات مطلوب و در نهایت اجرای این موارد به عنوان مصوبات این شورا، شاهد ایجاد محیطی شاداب‌تر، پرنشاط‌تر و مطلوب‌تر برای کارکنان مجموعه استانداری و زیرمجموعه‌های تابعه باشیم.

کد خبر 4861082

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان سمنان انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین بیرجند شیراز شورای مشورتی کارکنان کارکنان استانداری استانداری سمنان فرمانداری ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری ایتان کرمان

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074612 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • شورای اداری ایتان کرمان
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر