Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:34:03 GMT

جانشین پوگبا در منچستر مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۴۰۵

جانشین پوگبا در منچستر مشخص شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نایب رئیس باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد پس از جدایی پل پوگبا در پایان فصل، آرون رمزی را جایگزین او کند.  

پوگبا می‌تواند در پایان فصل و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، منچستر یونایتد را ترک کند و پس از چهار سال به تورین بازگردد تا به یوونتوس بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل پوگبا همچنان علاقه‌مند به ترک اولدترافورد و به دنبال چالشی جدید است و به احتمال قوی در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.  

بازیکن فرانسوی شیاطین سرخ در تابستان سال گذشته، تمایلش برای جدایی از منچستر یونایتد را علنی کرد و قصد داشت از این تیم برود، اما سرانجام مسئولان باشگاه او را راضی کردند برای یک فصل دیگر به کارش در منچستر یونایتد ادامه دهد.  

در حال حاضر تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس جدی‌ترین مشتریان پوگبا هستند. طبق گزارش رسانه ایتالیایی توتو اسپورت، یوونتوس برای جذب هافبک ملی پوش فرانسه شانس بیشتری دارد و تورینی‌ها مشتاق بازگرداندن این بازیکن به تیمشان هستند. در این گزارش گفته شده آرون رمزی می‌تواند برای نهایی شدن این انتقال مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: ماتا به دنبال انتقام شکست تلخ نیم فصل اول برابر واتفورد

آرون رمزی در تابستان و در حالی که بازیکن آزاد بود، به یوونتوس پیوست و در فصل جاری هم نمایش قابل قبولی داشته است.   

یوونتوس امیدوار است که با قراردادی متشکل از آرون رمزی و ۸۳ میلیون پوند، بتواند باشگاه انگلیسی را برای انتقال پوگبا به تورین راضی کند.  

پیش از این و در زمانی که سر الکس فرگوسن هدایت منچستر یونایتد را برعهده داشت، سرمربی کار کشته شیاطین سرخ خواهان جذب آرون رمزی شده بود و اکنون اد وودوارد قصد دارد پس از جدایی پوگبا، رمزی را به منچستر یونایتد بیاورد تا این هافبک ولزی جای خالی پوگبا در خط میانی منچستر یونایتد را پر کند.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرون رمزی پل پوگبا لیگ برتر یوونتوس ایتالیا منچستر یونایتد منچستر یونایتد آرون رمزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو

منچستریونایتد در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برابر شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب به مصاف هم رفتند.

منچستر که در ۴ هفته اخیر با سه مساوی و یک شکست از جاده برد خارج شده بود، در این بازی خانگی برای تیم قعرنشین لیگ جزیره به دنبال سه امتیاز بود و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

مسابقه با یک شوک برای منچستر در خانه آغاز شد و جیدن بوگل در دقیقه ۳۵، شفیلد را پیش انداخت، با این حال هری مگوایر در دقیقه ۴۲ گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم شفیلد توسط بن بریرتون در دقیقه ۵۰، دو بر یک بار دیگر پیش افتاد. البته این پایان کار نبود و برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل دوم و مساوی منچستر را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش منچستر برای پیروزی در خانه بیشتر شد و فرناندز در دقیقه ۸۱ با یک شوت دیدنی گل سوم یونایتد را وارد دروازه شفیلد کرد تا برای اولین بار در این مسابقه شیاطین سرخ دست برتر را در مسابقه داشته باشند. راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ گل چهارم منچستر را به نام خودش ثبت کرد تا خیال اریک تن‌هاخ از برد راحت شود.

در نهایت منچستریونایتد توانست با نتیجه ۴ بر ۲ شفیلدیونایتد را شکست دهد و پس از ۴ هفته رنگ پیروزی را ببیند. منچستر با این برد ۵۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

شفیلد هم با ۱۶ امتیاز در رده بیستم و آخر جدول باقی ماند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد