Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس امنیتی در انگلیس تبعیض علیه مسافران مسلمان در فرودگاه ها و خطوط هوایی این کشور را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «lbc»،یک کارشناس امنیتی در انگلیس تبعیض علیه مسافران مسلمان در فرودگاه ها و خطوط هوایی این کشور را محکوم کرد.

 

پس از انتشار خبر نژادپرستی «مایکل اولری»، رئیس شرکت هواپیمایی «رایان ایر» نسبت به مسافران مسلمان در خط هوایی اش، بحث های زیادی میان «آندرو کاسل»  و دو کارشناس امنیتی دیگر در این باره به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«فیلیپ بائوم» و پروفسور «آنتونی گلیس» از دانشگاه «باکینگهام» از جمله افرادی هستند که با آندرو کاسل در مورد تبعیض علیه مسافران در فرودگاه ها و خطوط هوایی مخالفت کردند.

 

به اعتقاد «آندرو کاسل» تمرکز بر روی مسافران مسلمان به اندازه تمرکز بر روی مایعاتی که در حال حمل هستند،مضحک و خنده دار است.

 

گلیس معتقد است که تبعیض نسبت به مسافران عرب و آسیایی از سوی امنیت خطوط هوایی و فرودگاه ها اجتناب ناپذیر است.

 

وی اذعان داشت: شرح و بیوگرافی مختصری از مسافران در فرودگاه ها و خطوط هوایی گرفته می شود و یکی از اصلی ترین نکات این بیوگرافی به طور اجتناب ناپذیری،سوال در مورد اصلیت و ریشه های قومی است.

 

این نظرات ،«فیلیپ بائوم» ، رئیس امنیت بین المللی خطوط هوایی را نیز تحریک کرد.

 

او اندرو را به چالش كشيد تا به او بگويد که يک فرد مسلمان چگونه به نظر می رسد.

 

بائوم پا را از این هم فراتر گذاشت و مدعی شد که 25 درصد از همه تروریست های محکوم شده از جمله افرادی هستند که به اسلام گرویده اند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسافران مسلمان خطوط هوایی تبعیض فرودگاه ها و خطوط هوایی مسافران مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از اولین مسافران نوروزی فرودگاه زابل توسط مدیرکل میراث فرهنگی استان +فیلم

  خدیجه براهویی اظهار کرد: صبح امروز اولین پرواز فرودگاه زابل در سال جدید به زمین نشست و مسافران و‌ کادر پرواز این هواپیما مورد استقبال رسمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، مدیر فرودگاه و شماری از مدیران شهرستان زابل قرار گرفتند.

 مسئول هماهنگی ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان افزود: در این مراسم به مسافران و کادر پرواز با اهدا گل و صنایع‌دستی بومی‌منطقه سیستان توسط مدیرکل میراث فرهنگی استان خوشآمدگویی شد.

به گفته براهویی، اجرای موسیقی زنده سیستانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی با خوراک محلی منطقه از جمله دیگر برنامه‌هایی بود که در فرودگاه‌ زابل برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی نرخ بازگشت پروازها در ایام نوروز به دلیل نقص فنی
  • قرآن، تمام تبعیض‌های نژادی، حزبی و قومی را مردود می‌شمارد
  • استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران
  • فرودگاه کیش، سومین فرودگاه پر تردد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد
  • اهتمام پلیس برای تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور و مسافران نوروزی
  • استقبال از اولین مسافران نوروزی فرودگاه زابل توسط مدیرکل میراث فرهنگی استان +فیلم
  • انجام نیمی از پروازهای نوروز از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد
  • اعزام و پذیرش ۹۵۰ هزار مسافر در فرودگاه‌های کشور