Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-23@19:56:32 GMT

گوگل 600 اپ را به خاطر نمایش آگهی‌های بد حذف کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۴۷۱

گوگل 600 اپ را به خاطر نمایش آگهی‌های بد حذف کرد

ایتنا - در مواقعی اپهای مشخصا بی‌خطر با جریمه نقض مقررات گوگل مواجه می‌شوند، و فقط بعدها و پس از خواهش و التماسهای فراوان [از سوی مالک اپ] و بدون هیچگونه توضیح یا حتی پوزشی [از سوی گوگل] این جریمه‌ها رفع می‌شوند. شرکت گوگل اخیرا با افتخار اعلام کرد که Google Play Store به درآمد خالص 80 میلیارد دلاری برای توسعه‌دهندگان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 البته این ارقام فقط برای راه‌های مشروعی هستند که توسعه‌دهندگان پول می‌گیرند، چه از خرید مستقیم اپ‌ها، و یا خریدهای درون اپی، اشتراک‌ها، یا حتی آگهی‌ها.
با این حال، مورد اخیرالذکر درآمد تا حدودی مشکل‌ساز شده است، حتی برای گوگل اپ‌های ممنوع شده‌ای که این اپ‌ها می‌توانند استفاد کنند را مدیریت می‌کند.
این تا حدود زیادی به علت روش‌های نه چندان هوشمندانه‌ای است که این شرکت برای آگهی‌ها در Google Play Store در پیش گرفته است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اسلش‌گیر، گوگل کمپینی را برای نورم کردن آگهی‌های بدون مخاطره در پیش گرفته است. این تلاش نمی‌تواند تا حد مقابله با وب‌سایت‌هایی که آگهی‌های بد منتشر می‌کنند پیش برود، ولی گوگل دست‌کم می‌تواند اپ‌هایی در Google Play Store که خط مشی‌های آگهی‌های آن را نقض می‌کنند حذف نماید.
این خط مشی‌ها آگهی‌هایی که با کارکرد اپ تداخل دارند یا، بدتر، حتی در زمانی که اصلا از اپ استفاده نمی‌شود ظاهر می‌شوند را ممنوع کرده است؛ و البته این سوای آگهی‌هایی است که به خودی خود ماهیتی مخرب دارند.
 


گوگل فاش ساخته است که حدود 600 اپ دقیقا به این دلایل از Google Play Store حذف شده‌اند. علاوه بر آن، این اپ‌ها از سرویس‌ها و پلتفرم‌های درآمدزائی آن محروم شده‌اند تا نتوانند با توزیع بر روی اپ استورهای دیگر به اثرگذاری خود ادامه دهند.
 
با اینکه این قطعا یک دستاورد ستایش‌برانگیز است، ولی سیستم‌های خط مشی‌سازی گوگل تا بی‌نقص بودن فاصله زیادی دارند.
در مواقعی اپ‌های مشخصا بی‌خطر با جریمه نقض مقررات گوگل مواجه می‌شوند، و فقط بعدها و پس از خواهش و التماس‌های فراوان[از سوی مالک اپ] و بدون هیچگونه توضیح یا حتی پوزشی[از سوی گوگل] این جریمه‌ها رفع می‌شوند.

در بیانیه گوگل ذکر شده است که این شرکت تیم‌هایی را برای این نوع از تشخیص آگهی مضر اختصاص داده است به این امید که محرومین اشتباه در آینده کاهش یابند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل آگهی توسعه دهنده نرم افزار آگهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشنده فاو نور چشمی بازار شد

بررسی موردی این رفتار در خصوص کشنده فاو 460 (FAW460) حکایت از ورود پول‌های هوشمند و سنگین برای داغ کردن معامله با هدف کسب سود از افزایش قیمت احتمالی آن دارد. رصد معاملات و قیمت‌گذاری موجود در بسترهای مجازی خرید و فروش خودرو حکایت از رشد آگهی‌های بدون قیمت دارد. پیش از این دلال‌ها با انتشار آگهی‌های بدون قیمت تلاش می‌کردند در شرایط رشد روزانه قیمت‌ها بیشترین سود را کسب کنند و از بازار سوداگری عقب نمانند تا بتوانند بر اساس آخرین قیمت، محصول خود را بفروشند.
ورود پول‌های هنگفت به معاملات کشنده FAW460 سبب شده بازار پیش‌بینی افزایش قیمت داشته باشد و همین امر منجر به ایجاد تقاضای زیادی در معاملات فاو460 شده است. البته چنانچه خریداران واقعی پیش‌بینی درستی از بازار داشته باشند می‌توانند از زیان خود جلوگیری کنند.
حال باید به نظاره نشست و دید واکنش خریداران واقعی به شرایط کنونی بازار چیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898289

دیگر خبرها

  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)
  • گوگل بیش از 100 میلیارد دلار برای هوش مصنوعی هزینه خواهد کرد