Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از ساعت 16:15 در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش جان اصفهان مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

* کاروان تیم پرسپولیس یک ساعت و سی دقیقه پیش از آغاز بازی وارد نقش‌جهان شدند.

 

* تیم سپاهان تا یک ساعت و سی دقیقه پیش از آغاز بازی همچنان در هتل محل اقامت خود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* علی‌رغم اعلام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران، حدود 200 نفر از هواداران پشت درهای نقش‌جهان حاضر بودند.

 

* ورودی‌های ورزشگاه نقش‌جهان توسط نیروی‌ انتظامی به شدت کنترل می‌شود و از ورود افراد غیر مرتبط به ورزشگاه جلوگیری می‌شود.

 

* دروازبان‌های تیم پرسپولیس یک ساعت پیش از آغاز بازی وارد زمین شدند و به گرم کردن پرداختند.

 

* به غیر از عوامل صدا‌وسیما، خبرنگاران و مسئولان ورزشگاه هیچ فرد دیگری در نقش‌جهان حاضر نیست و نقش‌جهان غرق در سکوت است.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: هواداران سپاهان سپاهان پرسپولیس نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید

تمرینات تیم سپاهان که پس از یک هفته تعطیلی، از روز دوشنبه ۶ فروردین باحضور کادر فنی و بازیکنان طلایی پوشان، در زمین شماره ۲ باغ فردوس اصفهان از سر گرفته شده است و بطور منظم زیر نظر ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان پیگیری می‌شود.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان، قرار است اولین تمرین این تیم با حضور هواداران و اصحاب رسانه روز جمعه، ۱۰ فروردین (فردا)، ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شود.

گفتنی است، تاکنون تمام تمرینات سپاهان در سال جدید در مجموعه باغ فردوس اصفهان انجام شده، ولی با توجه به عدم امکان میزبانی از هواداران در زمین شماره ۲ مجموعه باغ فردوس بدلیل نبود سکو و تعویض چمن زمین شماره یک، تمرین روز جمعه این تیم در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان، تمرین روز جمعه سپاهان طبق نظر مورایس، به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می‌شود و در این تمرینات، موارد تاکتیکی مد نظر کادر فنی دنبال می‌شود.

فردا، آخرین روز بازدید از موزه باشگاه سپاهان

بازدید نوروزی از موزه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان که از دوم فروردین آغاز شده بود فردا (جمعه) ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

ساعت بازدید ۱۰ الی ۱۵ است و محل موزه باشگاه سپاهان در اصفهان، بلوار فرزانگان، ورزشگاه نقش‌جهان است و هواداران می‌توانند قبل از شروع تمرینات بازدیدی نیز از موزه باشگاه داشته باشند.

بازی‌های پیش رو سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی

اولین بازی پیش روی سپاهان در لیگ برتر، دیدار معوقه این تیم در چارچوب هفته ۱۶ لیگ برتر مقابل تراکتور است که روز چهارشنبه ۱۵ فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می‌شود.

دومین بازی رسمی سپاهان در سال ۱۴۰۳ نیز دوشنبه ۲۰ فروردین در چارچوب هفته ۲۲ لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان مقابل تیم صنعت نفت این شهر و از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه انجام خواهد شد.

سومین بازی رسمی سپاهان و اولین دیدار خانگی این تیم در سال ۱۴۰۳ در چارچوب هفته ۲۳ لیگ برتر و از ساعت ۱۷:۵۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود که در آن دیدار سپاهان به مصاف نساجی مازنداران خواهد رفت.

بر اساس برنامه سازمان لیگ، شهرآورد اصفهان بین تیم‌های سپاهان و ذوب آهن که دیگر دیدار عقب افتاده طلایی پوشان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر است به میزبانی سپاهان، چهارشنبه ۲۹ فروردین و از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

پنجمین بازی رسمی سپاهان در لیگ برتر در سال ۱۴۰۳ در چارچوب هفته ۲۴ لیگ برتر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی و در مصاف با تیم ملوان برگزارخواهد شد.

ششمین بازی رسمی سپاهان در سال ۱۴۰۳ در چارچوب مرحله دوم جام حذفی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه غدیر اهواز و مقابل تیم استقلال ملاثانی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!