Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@11:36:44 GMT

آخرین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۵۶۰

آخرین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان

هیأت مدیره بیمارستان جم در اطلاعیه‌‌ای، آخرین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، در سومین اطلاعیه هیأت مدیره بیمارستان جم که محمدرضا شجریان از روز پنجشنبه اول اسفند در آن بستری شده، آمده است: شرایط بالینی ایشان در حال حاضر پایدار بوده و عفونت ریوی تا جدی زیادی کنترل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه که امروز ساعت ۱۳ منتشر شده است، می‌‌خوانیم: استاد اواز ایران کماکان جهت نمراقبت بیشتر و بهتر نیازمند بستری در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

روز گذشته، شهرام ناظری از خوانندگان کشورمان و از دوستان قدیمی شجریان، بر بالین او حضور یافته بود.

پیش از این، شایعه درگذشت محمدرضا شجریان موجب حضور چندصد نفر از هواداران او مقابل بیمارستان جم و شعرخوانی آن‌ها شده بود که مشکلاتی را برای سایر بیماران بیمارستان به وجود آورد. این تجمع با حضور همایون شجریان و اطمینان دادن از حیات پدرش به افراد دلواپس، خاتمه یافت.

محمدرضا شجریان چندین سال است که از بیماری ریوی رنج می‌برد و از دو سال و نیم پیش به ایران بازگشته و روند مداوای خود را پی گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان محمدرضا شجریان اطلاعیه وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،در پایان دور دوم مقدماتی امیر محمد نکونام با ۵۸۸ امتیاز و پوریا نوروزیان با ۵۸۷ امتیاز از راهیابی به فینال بازماندند. در بخش بانوان فاطمه امینی با ۵۸۳ امتیاز، نجمه خدمتی با ۵۸۲ امتیاز و الهه احمدی با ۵۸۰ امتیاز از صعود به فینال باز ماندند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه تازه فراجا درباره طرح جنجالی نور: وضعیت حجاب مطلوب‌تر شده
  • عدم تمدید پروانه ۱۰۰ بیمارستان در کشور
  • اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب؛ برخورد با هرگونه رفتار اشتباه احتمالی ماموران
  • اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد
  • فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است
  • اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی