Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@14:48:26 GMT

شبح قرمز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۶۶۹

شبح قرمز دستگیر شد

خبرگزاری میزان- رییس کلانتری ۱۳۷ نصر از دستگیری زورگیران خشن که به شبح قرمز معروف بودند خبر داد. تاریخ انتشار: 16:24 - 04 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۵۶۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ ابراهیم قاضی پور گفت: در پی گزارشاتی مبنی بر زورگیری و سرقت گوشی موبایل از سوی ۲ جوان موتور سوار در نزدیکی پارک ستارخان تحقیقات به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در تحقیقات از شاکیان پرونده اطلاع پیدا کردند که دزدان سوار بر موتور NS قرمز رنگ و در خیابان‌های خلوت با تهدید چاقو اقدام به زورگیری و سرقت گوشی‌های موبایل می‌کنند که در مشخصات سارقان در اختیار تیم‌های گشتی کلانتری قرار گرفت.

رییس کلانتری ۱۳۷ نصر ادامه داد: تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته مامور گشت موتور سوار کلانتری در خیابان نصر ۲ سارق را سوار بر موتور قرمز رنگ مشاهده کرد و آنها را تحت تعقیب قرار داد و دزدان تا عوارضی قدیم تهران – کرج فراری شدند تا اینکه مامور پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کرد که راننده موتور با رها کردن موتورش به سمت پارک جنگلی چیتگر رفته و پا به فرار گذاشت، اما همدست وی قبل از فرار دستگیر شد.


این مقام پلیسی ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری از سوی ۴ شاکی پرونده هدف شناسایی قرار گرفت و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد و تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: انهدام باند سارقان لوازم داخلی خودرو در پایتخت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرقت سرقت زورگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجتبی جمالی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت خودرو یک شهروند در یکی از خیابان‌های ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ساوه گفت: با تحقیقات میدانی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشخص شد که متهم به دلیل اختلافات قبلی اقدام به تیراندازی به سمت یک شهروند کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به وی شده و سپس بلافاصله از محل متواری شده است.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهش در اطراف ساوه شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر و یک قبضه سلاح کمری از وی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم به اتهام دو فقره تیراندازی به سمت منازل شهروندان تحت تعقیب پلیس بود، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6081376

دیگر خبرها

  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • (ویدئو) اراذل و اوباش بی‌ام‌و سوار و اسلحه‌ به دست خیابان اندرزگو دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد