Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@14:52:25 GMT

محور گچساران-رامهرمز در راه تبدیل شدن به بزرگراه

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۶۷۳

محور گچساران-رامهرمز در راه تبدیل شدن به بزرگراه

پول نیوز - وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محور گچساران- بهبهان- رامهرمز بر تبدیل این محور به بزرگراه تا پایان سال ۹۹ تأکید کرد.

 

به گزارش پول نیوز، محمد اسلامی در دومین روز سفر به استان خوزستان پیش از ظهر امروز در بازدید از محور گچساران- بهبهان- رامهرمز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تبدیل مسیر گچساران- بهبهان- رامهرمز به بزرگراه و احداث باند دوم این مسیر، یکی از پروژه‌هایی است که از سال ۹۱ کلید خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش باقی‌مانده مسیر، با احتساب کمربندی و پنج پل بزرگ، حدود ۷۰ کیلومتر است و پیمانکار روی همه قطعات مستقر است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: محدودیت‌های اعتباری یا شرایط گوناگون و مشکلاتی نظیر معارضان آب، برق، گاز و ملکی، منجر به طولانی شدن پروژه و کندی بیش از اندازه آن شد اما پیمانکاران و مجریان طرح برای تکمیل آن، متعهد شده‌اند و استاندار خوزستان نیز پیگیری ویژه‌ای در این خصوص، کرده و خواهد کرد.

اسلامی عنوان کرد: میانگین پیشرفت این پروژه، هم‌اکنون بیش از ۶۰ درصد است و ما باید تا پایان سال ۹۹ این محور را تکمیل کنیم؛ همچنین پیمانکار تعهد داده است تا اردیبهشت‌ماه سال آینده، بخش انتهایی محور را تحویل دهد و پروژه را در مدار بهره‌برداری قرار دهند و تا در پایان سال ۹۹ این پروژه‌ها به اتمام برسد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به درخواست مسئولان استان، برای مقاوم‌سازی پل قدیم این محور، عنوان کرد: در این خصوص قرار شده است سازمان راهداری مطالعات خود را شروع کند تا ما بتوانیم این پل را نیز مقاوم‌سازی کنیم.

وی در خصوص مسکن مهر رامهرمز نیز گفت: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن را مأمور کردیم تا از پروژه بازدید کند و بتوانیم برای این پروژه نیز تصمیم‌گیری و آن را از وضعیت «توقف» خارج کنیم تا مورد بهره‌برداری مردم قرار گیرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: محمد اسلامی استان خوزستان بزرگراه کمربندی پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسراییل تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم رژه روز ارتش اظهار کرد: خداوند وعده داده که حامی اصلی کسانی است که برای اقامه عدل و قسط قیام می‌کنند و به پا می‌خیزند.

وی با بیان اینکه امروز اسرائیل به محور ظلم و نماد نسل کشی و فساد در عالم تبدیل شده است، عنوان کرد: مقابله با اسرائیل به رسالتی انسانی برای تمام آزادگان دنیا تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: شکست مفسدان و ظالمان مورد تاکید و رضایت خداوند است و بدون شک اتفاقات چند روز اخیر رضایت الهی را برای مردم این خاک و سربازان اسلام فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سرنوشت رژیم اسرائیل با جنایت‌هایی که انجام داده و نسل کشی که صورت داده چیزی جز نابودی و ذلت نیست و این وعده حق الهی است که محقق خواهد شد.

امام جمعه قزوین با تبریک روز ارتش، تصریح کرد: ارتش از ابتدای انقلاب تا به امروز در کنار مردم بوده و افتخار مردم محسوب می‌شود.

وی با بیان ارتش مکتبی همیشه آماده خدمت به نظام و مردم بوده است، اضافه کرد: ارتش به مایه اتکای جمهوری اسلامی و ملت تبدیل شده است.

آیت الله عابدینی پاسخ به اسرائیل را تنها یک تنبیه محدود و کوچک دانست و عنوان کرد: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی باعث تقویت گروه‌های مقاومت و امیدواری جهان اسلام به مبارزه با اسرائیل شد.

وی با بیان اینکه این پاسخ اقتدار ایران را افزایش داد تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل و نقطه اتکای ملت‌های مظلوم جهان تبدیل شده است.

کد خبر 6080656

دیگر خبرها

  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسراییل تبدیل شده است
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر