Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@05:01:53 GMT

پیام مجید انصاری پس از اعلام نتیجه انتخابات

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۶۸۵

پیام مجید انصاری پس از اعلام نتیجه انتخابات

مجید انصاری گفت: به همه منتخبان محترم مجلس یازدهم تبریک می گویم و توفیق آنان را برای خدمت شایسته و حداکثری به مردم شریف و کشور عزیزمان ایران و تحکیم انقلاب اسلامی از خداوند قادر متعال خواستارم.

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در پیامی ضمن تقدیر از مردمی که پای صندوق رأی آمدند، به منتخبان مجلس یازدهم تبریک گفت و برای آنها آرزوی توفیق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:   آرای قطعی انتخابات به روایت سخنگوی وزارت کشور / پایان شمارش آرا / جدول منتخبین هر استان به تفکیک

به گزارش جماران، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله لایضیع اجر المحسنین

اکنون که نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام گردیده است ضمن احترام به نظر آن دسته از هموطنانی که به هر دلیل در انتخابات شرکت نکردند، بر خود فرض می دانم، با تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که به حکم وظیفه انقلابی و ملی کنار صندوق های رأی حاضر و به برگزیدگان خود رأی دادند، به طور ویژه از برادران و خواهران عزیزی که علی رغم وجود مشکلات و نبود امکانات و بدون هرگونه چشم داشت و با فداکاری در ستاد انتخاباتی اینجانب تلاش و کوشش نمودند و نیز احزاب و گروه هایی که اعلام حمایت کردند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

به همه منتخبان محترم مجلس یازدهم تبریک می گویم و توفیق آنان را برای خدمت شایسته و حداکثری به مردم شریف و کشور عزیزمان ایران و تحکیم انقلاب اسلامی از خداوند قادر متعال خواستارم.

به امید بهروزی و سربلندی ملت بزرگ ایران

خادم کوچک مردم

مجید انصاری

چهارم اسفند هزار و سیصد و نود و هشت

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مجید انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان شهریار گفت: برای اجرای پروژه مترو، شهرداری و اعضای شورا موظف هستند که اعتبارات لازم را تخصیص دهند تا امسال این پروژه را کلنگ‌زنی کنیم.

حسین حق وردی اظهار کرد: متاسفانه در بحث قانون گذاری مقدمات حضور و مشارکت مردم را فراهم نکرده‌ایم. گره‌های زیادی در کار تولید کنندگان ایجاد شده است که باعث شده آن ها از حضور در ادارات ما بیزار شوند.

وی در ادامه افزود: ادارات شهرستان، خودشان را در کنار مردم قرار دهند و نیازها و مطالباتشان را پیگیری کنند. وقتی مدیری در اداره‌ای عوض می‌شود و نحوه برخورد آنها با مردم تغییر می‌کند مردم احساس رضایت پیدا می‌کنند زیرا گاهی تغییر در یک رفتار، تاثیرگذار است. اگر قرار باشد عملکرد ادارات مانند سال گذشته باشد کارها به درستی به پیش نخواهد رفت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ادارات ما باید زمینه را برای مشارکت مردم در بحث جهش تولید فراهم کرده و به نیازهای مردم رسیدگی کنند. مسئولین ادارات زمینه های نارضایتی مردم را از بین بیرند و در مناسبات اداری خود تغییراتی را ایجاد کنند تا به مسائل مردم رسیدگی شود.

حق وردی تصریح کرد: هر چیزی که باید اصلاح و حذف شود را گزارش کنید، زیرا بُعد دیگر شغل من نظارتی است و این بخش نظارتی را مسئولین دفاتر نماینده مجلس در سطح شهرستان اجرا می‌کنند.

حسین حق وردی در پایان خاطر نشان کرد: انتخابات زمینه تحقق مردم سالاری است. از امسال اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سال آینده را انجام دهیم تا به بهترین شکل این انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • سعادتی نماینده مجلس: بیش از ۵۰ درصد اهداف عملیات ایران به نتیجه رسید
  • دربی ایرانی‌ها به سود یاران حاج صفی
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق نتیجه تقویت دیپلماسی انرژی است
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • ذوالنور: مشارکت در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود
  • مجلس دوازدهم «نظارت» را تقویت کند
  • ذوالنوری: مشارکت مردم در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود